صادرات عمده شال و روسری بافت زمستانی

شال و روسری بافت زمستانی یکی از اقلام پوشیدنی دختران و بانوان ایران است که طرفداران بسیار زیادی را در فصول سرد سال به خود اختصاص داده است و اکثر زنان ترجیح می‌دهند تا شالی مناسب فصل بر سر کنند تا علاوه بر گرم ماندن سر، گوش و گردنشان از موها و پوست بدنشان نیز محافظت کرده تا دچار عارضه و مشکلی نشود و بتوانند استایل‌هایی زیبا و منحصربفرد ایجاد کنند که در این حوزه به صورت مفصل در مورد ویژگی‌های شال و روسری مرغوب و درجه یک و فواید استفاده از آن صحبت می‌کنیم تا شناخت بهتر و بازتری نسبت به این پوشش داشته باشید.صادرات عمده شال و روسری بافت زمستانی

بررسی کیفیت شال و روسری بافت زمستانی

بررسی کیفیت شال و روسری بافت زمستانی کیفیت و میزان مرغوبیت شال و روسری بافت زمستانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان به جنس، نوع بافت، رنگ، سایز و غیره اشاره کرد که هر کدام نقش زیادی در بالا رفتن یا پایین آمدن کیفیت بافت دارد. به همین علت قصد داریم تا به صورت تخصصی‌تر در مورد این عوامل اثرگذار گفت و گو کنیم و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

امروزه از متریال متعددی برای تولید شال و روسری استفاده می‌کنند که هر کدام ارزش خاص خود را دارد . جنس نخ برای بافت شال و روسری بسیار حائز اهمیت است و باید به صورت ویژه به آن توجه کرد. نخ ابریشم، نخ پشمی، نخ کاموا و غیره از جمله موادی هستند که برای پوشاک زمستانه به کار برده می‌شود که به تشریح چند مورد از بهترینان آن می‌پردازیم.

نخ ابریشم بسیار نرم و لطیف بوده و به دلیل طبیعی بودن، ارزش و بهای بسیار بالایی دارد. سطح روی آن درخشنده و شفاف بوده و دارای پرز‌های ریزی است که ممکن است بر اثر فرسایش و گذشت زمان طولانی دچار ریزش شود. این شال و روسری به هیچ عنوان حساسیت نمی‌دهد و برای پوست‌های آسیب پذیر مناسب است؛ امّا به دلیل شست و شوی سخت و دقت بالای نگهداری، برای استفاده روزمره توصیه نمی‌شود و عموماً به عنوان پوشش مجلسی مصرف می‌کنند.

نخ پشمی نیز یکی دیگر از متریال تولید شال و روسری ضخیم است که درجه بندی مختلفی دارد و نوع‌های متفاوتی با توجه به نخ حیوان به دست آمده، داریم که هر کدام امتیازات ویژه‌ای دارند. به طور کلی گرمای بسیار خوبی را در خود جای می‌دهند و برای استفاده روزمره در هوای زمستانی انتخاب خوبی هستند. شست و شوی این نخ‌ها نیازمند دقت بالایی است و ممکن است بر اثر حرارت از هم گسیخته شود و فرم اصلی خود را عوض کند. به همین خاطر بهتر است این محصول را با آب سرد و با فشار ملایم شست و شو دهید تا طول عمر آن افزایش یابد.

عوامل دیگری مانند نوع بافت نیز در کیفیت محصول بسیار تأثیرگذار بوده و می‌تواند در انتقال گرما و محافظت از مو نقش پررنگی ایفا کند. بافت‌های درشت منافذ بازتری داشته و هوا به خوبی در آن در گردش است؛ به همین خاطر زمانی که هوا بسیار سرد است، توصیه می‌شود تا آن را به همراه پوشش دیگری بپوشید تا احساس گرمای بهتری داشته باشید.

راهنمای خرید شال و روسری بافت زمستانی

راهنمای خرید شال و روسری بافت زمستانی بسیاری از بانوان در هنگام انتخاب و خرید روسری و شال باکیفیت دچار سردرگمی شده و نمی‌توانند پوشش مناسب شرایط خود را انتخاب کنند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم تا با ارائه نکاتی قابل توجه و مهم، انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم تا با دید بهتری محصولتان را خریداری کنید.

اولین و مهم‌ترین عامل در خرید پوشاک، جنس آن می‌باشد که همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم، بهتر است از نخ‌های طبیعی استفاده کنید و اصول نگهداری و شست و شوی آن را یاد بگیرید. نخ‌های غیر طبیعی دوام بالاتری دارند؛ امّا کیفیت خوبی ندارند و احتمال انتقال میکروب و یا حساسیت پوستی را افزایش می‌دهند. همچنین پس از کوچکترین برف و بارانی، ممکن است آب در آن تجمع کند و باعث بو گرفتن زودهنگام آن شود که نکته بسیار منفی محسوب شده و ممکن است ارتباطاتتان را دچار مشکل کند.

رنگ و طرح شال و روسری نیز در هنگام خرید بسیار مهم است و باید متناسب با سبک استایلتان انتخاب شود.به طور مثال طرح‌های فانتزی در سبک‌های خیابانی و اسپرت نتیجه مطلوبی خواهد داشت و طرح‌های اسلیمی و ختایی برای سبک‌های رسمی‌تر مناسب می‌باشد و جا به جایی و ادغام این سبک‌ها در یک استایل باعث احساس شلختگی و ناهمخوانی در مخاطب شده و از زیبایی لباستان می‌کاهد.

همچنین در زمان خرید باید به سایز شال و قواره روسری دقت کافی داشته باشید تا در هنگام پوشیدن و ست کردن پشیمان نشوید. هر شال و روسری شامل سایز و قواره مشخص و تعیین شده می‌باشد که هر کدام حس و حال خاصی را انتقال می‌دهد. شال‌های خیلی بلند، اغلب به عنوان شال هنری شناخته می‌شود و به عنوان شال گردن در فصول سرد سال قرار می‌گیرد. در زمستان بهتر است از خرید روسری‌های کوتاه و با بافت درشت خودداری کنید و ترجیحاً از بافت‌های ریزتر استفاده کنید تا علاوه بر نگهداری گرما، هوا نیز در آن به گردش درآید و از پوسیدگی و خرابی آن پیشگیری شود.

فواید استفاده از شال و روسری بافت زمستانی

فواید استفاده از شال و روسری بافت زمستانی این پوشاک در فصول گرم سال ممکن است احساس آزردگی خاطر و کلافگی بدهد؛ ولی در زمستان بسیار ضروری و واجب بوده و باید به عنوان یک آیتم اصلی در خرید پوشاک توجه کرد و از آن غافل نشد. همانطور که می‌دانید باران حاوی مواد اسیدی است که برای پوست بسیار مضر است و ماندن طولانی در زیر باران می‌تواند به پوست و ریشه مو آسیب برساند. به همین خاطر نیازمند یک پوشش مناسب برای محافظت از سر خواهیم بود که در این میان شال‌ها و روسری‌های بافت گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

همچنین با پوشاندن سر، از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های جسمی و پوستی نیز در امان خواهید ماند که معروف‌ترین آن سینوزیت، سردرد‌های شدید در نواحی مختلف سر، عفونت و گوش درد، سرماخوردگی و خشکی پوست می‌باشد و تنها با گرم نگه داشتن و استفاده از پوشاک مناسب سر، می‌توان از آن پیشگیری کرد و زمستان را با سلامتی و حال خوب سپری کرد.

فروشنده بهترین شال و روسری بافت زمستانی

فروشنده بهترین شال و روسری بافت زمستانی فروش روسری و شال به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم شده است و با مراجعه به بخش پوشاک زمستانه سایت، می‌توانید تمامی مدل‌ها و طرح‌های موجود در فروشگاه را با دقت بررسی کنید و مشخصات آن را که شامل جنس، سایز، رنگبندی و غیره می‌باشد به طور کامل مشاهده کنید و در صورت رضایت، سفارش خود را ثبت کرده و خرید شال و روسری خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما