فروش مستقیم شال سه متری هنرمندی اعلا

فروش مستقیم شال سه متری هنرمندی اعلا باعث شده میزان کالای فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد چون مشتریان می توانند با بالاترین کیفیت و هزینه کمی خرید خود را انجام دهند شال نوعی پوشش و پوشاک زنانه محسوب می شود که توسط بانوان برای پنهان کردن موهای خود از دید نامحرم مورد استفاده قرار می گیرد و نه تنها در کشور های مسلمان نشین بلکه در کشور های مختلفی که دارای عقاید و دین های متفاوتی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش مستقیم شال سه متری هنرمندی اعلا

فواید استفاده از شال سه متری هنرمندی

فواید استفاده از شال سه متری هنرمندی فواید استفاده از شال سه متری هنرمندی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • اندازه مناسبی دارد و روی سینه ها را کاملا می پوشاند.
  • بسیار نرم و راحت است و از روی سر لیز نمی خورد.

شال هنرمندی همان طور که از نامش مشخص است بیشتر توسط هنرمندان استفاده می شود و به سه متر بالا طول آن می باشد و روی کفش تقریبا آویز می گردد علاوه بر شال هنرمندی مدل های مختلفی از شال ها هم وجود دارد که ما برای آشنایی شما عزیزان اشاره ایی کوتاه و گذرا به آن ها کرده ایم:

  • شال نخی: محبوبیت فراوانی دارد و از روی سر لیز نمی خورد و به راحتی قابل اتو کردن می باشد و جزو شناخته ترین شال ها محسوب می شود.
  • شال سوپر نخ: دارای رنگ های متنوعی می باشد به همین دلیل می توانید با انواع مانتو به راحتی آن را ست کنید و برای فصل تابستان بهترین گزینه محسوب می شود و هنگامی که بر سر می کنید آن را اصلا احساس نمی کنید چون بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد.
  • شال ابریشم: قیمت بالایی دارد به همین دلیل در مراسم های رسمی بیشتر استفاده می شود.
  • شال ابریشم مام: در جشن ها و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد و وزن سبکی دارد و از ترکیب مام و ابریشم تولید شده است و چون لیز می باشد خانم ها زیادی به خرید آن علاقه چندانی نشان نمی دهند.
  • شال حریر: نازک می باشد به همین دلیل موهای شما در زیر آن به راحتی نمایان می شود و بهترین گزینه برای فصل تابستان محسوب می گردد.
  • شال مجلسی: از جنس حریر می باشد و دارای رنگ های مختلفی است که روی آن خامه دوزی و گلدوزی شده و به رنگ مشکی با پولک های نقره ای و طلایی می باشد.
  • شال سنگشور: کاربرد مجلسی دارد و جنس آن از پارچه های سنگشور می باشد.

بررسی مشخصات ظاهری شال سه متری هنرمندی

بررسی مشخصات ظاهری شال سه متری هنرمندی مشخصات ظاهری شال سه متری هنرمندی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • طول آن سه متر است.
  • حالت ساده ای دارد و در رنگ های مختلفی تولید می شود.

حال که با مشخصات ظاهری شال سه متری آشنا شده اید بهتر است در مورد نحوه ست کردن شال اطلاعاتی هم کسب کنید به عنوان نمونه رنگ شال را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید شال های دارای رنگ تیره برای پوست های روشن مناسب هستند شال های با رنگ روشن برای کسانی که پوست تیره ای دارند مناسب می باشند و همیشه قبل از خرید مانتو، شال خود را خریداری کنید تا بتوانید رنگ مناسبی مطابق با رنگ پوست صورت خود انتخاب نمایید انواع شال دارای دوخت های متفاوتی می باشند که می توان موارد زیر را نام برد:

  • شال دور دست دوز: مخصوص مهمانی های رسمی می باشد به همین دلیل قیمت بالایی دارد.
  • شال دور چرخ دوز: قیمت کمتری نسبت به دیگر مدل های شال دارد چون دور تا دور آن با چرخ دوخته شده است و در مکان های مختلفی می توانید این نوع شال را بپوشید.

شال ها در اندازه یا قواره های مختلفی می باشند که می توان به قواره شال 300، شال قواره 160، شال قواره 170، شال قواره 180 و شال قواره 200 اشاره کرد شال قواره 300 دارای طول سه متر می باشد که به آن شال هنرمندی می گویند چون بیشتر توسط هنرمندان استفاده می شود شال قواره 160 دارای طول یک متر و شصت سانتی متر می باشد که به آن شال نوجوان هم می گویند.

شال قواره 170 به دلیل این که خیلی کوتاه می باشد در هنگام استفاده دور گردن باز می ماند شال قواره 180 یک سایز استاندارد می باشد و خرید فراوانی دارد چون هیچ بانویی با پوشیدن این نوع سایز شال مشکلی ندارد شال قواره 200 استاندارد ترین قواره برای شال می باشد و اگر از نظر اندازه به دنبال شالی با سایز مناسب هستید این اندازه را انتخاب نمایید.

بررسی میزان مرغوبیت شال سه متری هنرمندی

بررسی میزان مرغوبیت شال سه متری هنرمندی میزان مرغوبیت شال سه متری هنرمندی فوق العاده می باشد و از بهترین پارچه تولید شده است به همین دلیل بسبار راحت، نرم و لطیف می باشد و از روی سر لیز نمی خورد قبل از خرید شال باید به یک سری نکات طلایی توجه کنید به عنوان نمونه با توجه به موقعیتی که می خواهید از شال استفاده کنید جنس آن را انتخاب نمایید چون برای مراسم های رسمی، محل کار و استفاده روزمره نوع شال متفاوت می باشد به طور مثال شال های با جنسی نخی بهترین گزینه برای استفاده روزمره می باشند.

به جنس و کیفیت پارچه ای که در دوخت شال استفاده شده است توجه نمایید با توجه به موقعیت کاری و اجتماعی و سن خود می توانید سایز یا قواره شال را انتخاب کنید که ما در قسمت بالا تمام سایز های شال را برای شما نام برده ایم شال ها دارای دو نوع دوخت یعنی دست دوز و چرخ دوز می باشند شال های چرخ دوز قیمت پایینی دارند اگر می خواهید برای مهمانی های رسمی شال را خریداری کنید باید به سراغ مدل های دست دوز بروید علاوه بر این ها در هنگام خرید شال باید تمام قسمت های آن را خوب وارسی کنید که پارگی و زدگی نداشته باشد.

توزیع کننده انواع شال سه متری هنرمندی اعلا

توزیع کننده انواع شال سه متری هنرمندی اعلا توزیع کننده انواع شال سه متری هنرمندی اعلا اقدام به ارائه آنلاین کالا در رنگ های مختلفی کرده است تا بتواند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان سراسر کشور باشد علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از شال سه متری هنرمندی باعث شده توزیع کننده آن بتواند بازار گرمی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • سطح بسیار نرم و لطیفی دارد.
  • به هیچ عنوان از سر لیز نمی خورد.
  • حجاب آن کامل می باشد.
  • کیفیت و دوام بی نظیری دارد و همین ها باعث شده اند عرضه کننده شال جدید اعلا سه متری بتواند فروش بالایی را نصیب خود کند که این موجب گردیده پخش شال بزرگ رونق فراوانی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما