قیمت شال و روسری پاییزه

در هر فصلی نیاز است که شال و روسری متناسب با همان فصول را استفاده کنید  الان که با سرد شدن هوا و رفتن به استقبال پاییز نیاز است که شال و روسری پاییزه مناسب این فصل در تنوع رنگی بسیار زیاد همچنین طرح های زیبا و مد روز و جدید استفاده نمایید، هماهنگی میان رنگ ها که در فصل پاییز رنگ های که ترند می شوند بین نارنجی خردلی و زرد و کرمی که تناژ روشن دارند و همچنین رنگ های تیره مثل قهوه ای و  مشکی است که این رنگ ها به دلیل همخوانی که پاییز دارند اجازه می دهد که صورت شما بی روح و سرد نباشد و نشاط و شادابی را به استایل شما بر میگرداند.

قیمت شال و روسری پاییزه

مراحل تولید شال و روسری پاییزه

مراحل تولید شال و روسری پاییزه پارچه های نخی و حریر که برای تولید شال و روسری در فصل های گرم استفاده می شود و همچنین در فصل های سرد از پارچه هایی با جنس پلی استر و کرپ استفاده می کنند که این پارچه ضخامت بیشتری دارند البته ممکن است در تولید شال و روسری برای زیبایی بیشتر کار از انواع مختلفی پارچه برای تزئینات آن استفاده شود. 

در تولید شال و روسری تهیه و استفاده از پارچه مناسب برای آن بسیار اهمیت دارد پس در انتخاب پارچه نیاز است که طراحی های شیک و خاص بر روی پارچه زده شود تا باعث جذب افراد خریدار شود پارچه ها را می توان از پارچه فروشی ها با قیمت مناسب تهیه کرد در  ادامه توضیحات بیشتری در مورد محصولات ما جهت خریداری کسب خواهید کرد.

سفارش شال و روسری پاییزه

سفارش شال و روسری پاییزه تولیدی ما با بیش از ۳۰۰ تنوع مدلی در تولید شال و روسری های جذاب و با سبک های خاص اعم از بومی و طرح های جدید و مناسب هر رده سنی همچنین برای کسانی که دنبال طرح های ساده و سبک یا شلوغ هستند در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار داده شده شما می توانید با ورود به آدرس سایتی ما تمام طرح های زیبا و جذاب موجود ما را ببینید و برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

ثبت سفارش شال و روسری های ما بصورت عمده در تعداد بالا حتی صادرات به دیگر نقاط جهان و در ایران امکان پذیر است قیمت شال و روسری  بسیار ارزان و دارای کیفیت بسیار عالی در طرح رنگ های متنوع است . شال و روسری های بسیار با دوام برای استفاده حتی تا چندین سال پیاپی برگرفته از ترند های مد جهانی و برای همه سلیقه ها چه کسانی که روسری های ساده و طرح های سنتی دوست دارند و همینطور کسانی که طرح های جدید و به روز را ترجیح می دهند.

2

    • سلامبرای دیدن مدلها، در تلگرام واتساپ روبیکا یا ایتا به این شماره پیام بدهید تا عکس و قیمت کارها رو بتونید مشاهده کنید.
      موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما