مرکز فروش شال و روسری حریر

شال و روسری حریر برای خانم های خوش سلیقه بهترین گزینه به شمار می رود که دارای ظرافت بالایی است و برای مجالس و مهمانی ها هم مناسب می باشد. این نمونه بسیار نرم و لطیف است و تنوع رنگی بالایی هم دارد. این مرکز با فروش شال و روسری حریر آن هم به صورت تکی و جینی توانسته پاسخگوی نیاز بازار باشد. هر چه حجم فروش بیشتر می شود نرخ آن کاهش می یابد که برای مشتری صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

مرکز فروش شال و روسری حریر

روسری حریر دست دوز از پرطرفدار ترین ها

روسری حریر دست دوز از پرطرفدار ترین ها شال و روسری اعلاء حریر بیشتر به صورت دست دوز بوده که این امر ارزش کار را دو چندان می کند. روسری های حریر جنس نازکی دارند و بیشتر تاروپود آنها را الیاف ابریشمی تشکیل می دهد به همین دلیل قیمتی هستند. این منسوجات با سطح کیفی بالا تولید می شوند و بسیار پر طرفدار هستند به طوری که در بیشتر مهمانی ها استفاده می شوند.‌

مدل های دست دوز بیشتر دور دوزی شده اند که این امر هم دوام کار را بیشتر می کند و هم اینکه زیبایی آن را دو چندان می سازد. این منسوجات از وزن سبکی برخوردار هستند و به خوبی روی سر قرار می گیرند و لیز هم نمی خورند. پوشش دهی آنها عالی بوده و با هر لباسی هم ست می شوند.

روسری های حریر قابل شستشو هستند و شما می توانید آنها را با مواد شوینده و آب هم تمیز کنید بدون اینکه دچار افت کیفیت و تغییر رنگ شوند.

شرکت پخش شال و روسری حریر اعلاء

شرکت پخش شال و روسری حریر اعلاء این شرکت با ارائه شال و روسری حریر به بازار توانسته نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد. تولیدی برای اینکه بتواند این منسوجات را در کمترین زمان و با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند نیاز به مراکز پخش و توزیع دارد تا با افتتاح آن ها در شهرهای مختلف کشور شرایط خرید را برای مصرف کنندگان در هر جایی که باشند حتی مناطق پرت و دور افتاده راحت و سریع تر کند و هم اینکه خود با فروش بیشتر به سود بالاتری دست پیدا کند و بتواند پیشرفت زیادی داشته باشد.

این مرکز بیشتر فعالیت خود را با هدف پخش محصولات تولید شده انجام می دهد و هیچ تاثیری در افزایش قیمت محصولات نخواهند داشت. هر چه سطح تقاضا در بازار بیشتر می شود میزان پخش هم افزایش می یابد تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز بازار باشد. پخش عمده دارای نرخ مناسبی است که مشتری استقبال بیشتری هم می کند.

تولیدی به عنوان اولین و برترین توزیع کننده محصول به بازار است و توانسته محصولات خود را در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان برساند.‌ وجود این مراکز پخش به تولیدی کمک کرده تا فروش بیشتری را در بازار تجربه کند که این امر خود رمینه ساز تولید بیشتر می شود و سود زیادی هم برای تولیدی به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما