مرکز پخش شال و روسری آناهیتا

همانطور که همه ما می دانیم شال و روسری یکی از اعضای اصلی استایل بانوان مسلمان خصوصا در ایران است و یک عضو تقریبا جدا نشدنی از استایل بانوان است که البته وجود آن به زیبایی استایل نیز کمک زیادی می کند.

شال و روسری آناهیتا یکی از عرضه کنندگان شال و روسری های با کیفیت،زیبا و با طرح و نقش های متفاوت و رنگ بندی های بسیار متنوع است که کار شما را برای ست کردن و خریدن شال و روسری آسان کرده.

مرکز پخش شال و روسری آناهیتا

هر آنچه که باید در مورد ست کردن روسری بدانیم؟

هر آنچه که باید در مورد ست کردن روسری بدانیم؟ اما همانطور که گفتیم شال و روسری یکی از اجزاء مهم و جدا نشدنی در استایل ما بانوان ایرانی است که همین امر باعث می شود در ست کردن لباس ها به رنگ و جنس و مدل شال و روسری توجه بسیار بشود.

البته این توجه چندان بی دلیل هم نیست چون شال و روسری روی سر که بالاترین نقطه بدن است قرار می گیرند که باید در ست شدن آن با آرایش و لباس توجه بسیاری داشته باشیم تا استایل زیبایی برای خود بسازیم.

  • اگر قصد ست کردن مانتوی ساده با شال و روسری ساده را دارید بهتر است بدانید در این قسمت فقط باید به ست کردن رنگ ها توجه کرد که دو انتخاب میتواند داشت اولین انتخاب رنگ هایی هستند که با هم تضاد دارند و زیبایی خاصی را در بر دارند.دومین انتخاب رنگ هایی هستند که رنگ هایی دارند که شبیه‌ هم هستند و گاهی اوقات هم سایه هایی دارند که با رنگ لباس دیگر همخوانی دارند.
  • در ست کردن شال و روسری طرح دار با مانتوی ساده یا برعکس بهتر است از رنگ هایی که مکمل هم هستند یا با هم تضاد دارند استفاده کرد.مثلا اگر روسری طرح های آبی و سبز دارد با پوشیدن یک مانتوی قرمز رنگ های آنها را با هم ست کنید.
  • اگر قصد ست کردن مانتوی طرح دار با شال و روسری طرح دار را دارید.یکی از مهم ترین چیزهایی که باید مورد توجه قرار بگیرد اندازه و ابعاد طرح های لباس ها است که با هم همخوانی داشته باشند.اما اینکه طرح ها مثل هم باشند هم چندان باعث بد شدن استایل نمی شود مثلا مانتوی چهارخونه با روسری شطرنجی یا راه راه بسیار زیبا می شود.

تولید عمده شال و روسری آناهیتا

تولید عمده شال و روسری آناهیتا اما اگر به دنبال تولیدی می گردید که در کنار ارائه شال و روسری به طرح و رنگهای مختلف آن و زیبایی آنها نیز اهمیت بدهد و البته‌ مدل های مختلفی نیز با قیمت های متفاوت تولید کند ولی تا به حال جایی پیدا نکرده اید.

ما جدید ترین مدل شال و روسری را تولید و به بازار عرضه می کنیم که می توانید با قیمت مناسب نیز آنها تهیه کنید و از کیفیت و تنوع رنگ و مدل در آنها نیز ترسی نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما