مرکز پخش شال و روسری پلنگی پاییزه

شال و روسری پلنگی پاییزه امروزه خریداران بسیاری دارد به علت اینکه روسری ضخیم و شال های ضخیم پاییزه طرفداران زیادی دارد چون گرم هستند و برای فصل پاییز که بارندگی هست و هوا خنک است افراد آن را تهیه می کنند. شال و روسری پاییزه از جنس و کیفیت خوبی برخوردار است و در طرح های مختلفی تولید می شود مانند طرح پلنگی آن که زیبا هستند و هر کسی بر اساس سلیقه شخصی خود آن را تهیه و استفاده می کنند.

مرکز پخش شال و روسری پلنگی پاییزه

آشنایی با انواع شال و روسری پلنگی پاییزه

آشنایی با انواع شال و روسری پلنگی پاییزه

انواع شال و روسری که افراد می توانند آن را تهیه کنند می توان به این نوع اشاره کرد که ضخیم هستند و برای فصل بهار و پاییز می توان شال بهاره پوششی مناسب برای هوای گرم میباشد و به طور معمول جنس و مدل های مختلفی دارد؛ پرطرفدارترین شال و روسری های بهاره از جنس حریر، نخی و ابریشمی و ساتن می باشند.که روسری ضخیم به طرز فوق العاده زیبا و جذاب می باشند که از جنس مخمل ساخته شده اند و در میان خانم های جوان طرفداران زیادی دارند زیرا آنها مایل به پوشیدن این گونه روسری و شال ها در مهمانی ها و مجالس زنانه خود می باشند روسری و شال یک نوع پوششی است که ثابت نیست و هر روز در حال رنگ عوض کردن و تولید های جدید و شکیل تر می باشد و به شکل و جنس و طرح های مختلف وارد بازار می شوند.

بهترین جنس برای تولید شال و روسری بهاره استفاده از جنس های نخی است. به دلیل استفاده از این جنس روسری این است که روسری های نخی بادوام هستند از ضخامت خوبی برخوردار میباشد و به مانند روسری های حریر نازک نیستند و خانم هایی که مقید به حجاب خود می باشند ترجیح می دهند روسری های نخی را استفاده کنند. همچنین روسری های نخی بهتر از روسری های ساتن و حریر مدت زمان بیشتری روی سر دوام می آورند و نه آنقدر كلفت و گرم است که در تابستان باعث خفگی و گرمای شما شوند و آنقدر نازک هستند که از سر بیفتند. پس باید در خرید شال و روسری دقت کافی را داشته باشید که بتوانید خریدی معقول با کیفیت و جنس خوب و قیمت متعادل داشته باشید و در انتهای کار از خرید خود راضی باشید.

راهنمای انتخاب شال و روسری پلنگی پاییزه

راهنمای انتخاب شال و روسری پلنگی پاییزه

بهترین شال و کیفیت خوب منظور از کیفیت خوب این است که جنس روسری بادوام و خوب باشد و ریش ریش و نخ کش نشود که این ریش ریش شدن و نخ کش شدن معمولا در روسری های نخی ایجاد می شود. پس باید تولید کنندگان به فکر راه چاره ای باشند تا روسری های نخی که انقدر طرفداران زیادی دارد از نظر کیفیت به رتبه های بالاتر برسد تا خرید بیشتری هم داشته باشد.

تنوع رنگی: روسری ها با هر نام جنسی باید تنوع رنگی خوبی داشته باشند تا مردم را دلزده نکنند افراد حین خرید بتوانند روسری دلخواه خود را با رنگ دلخواه انتخاب کنند.داشتن مارک به خصوصی که نشان دهد این روسری و شال از تولیدی معروفی تهیه شده است و حتما متفاوت از دیگر روسری های بدون برند می باشند.چروک نشدن روسری و شال: این از مهم ترین نکات در مرغوبیت شال و روسری می باشد. بعضی از روسری ها و سال ها بسیار چروک می شوند و باید همیشه آنها را اتو کرد. حتی حین آماده شدن برای رفتن به بیرون از خانه هم می بینید که روسری تان چروک شدهداست درحالیکه زمان زیادی از اتو آن نگذشته است.

پس باید هنگام انتخاب روسری و شال از اینکه این جنس چروک نمی شود و به راحتی اتو می شود اطمینان حاصل فرمایید و بعد دست به خرید آن بزنید. پرز پرز نشدن: روسری و شال خوب و مرغوب نباید پرز پرز شود. برخی از روسری ها پس از یک باز شستن و انداختن در ماشین لباسشویی سریع پرز پرز می شوند و دیگر غیر قابل استفاده می باشند. از هرید این نوع روسری و شال ها امتناع کنید و سعی کنید حتما قبل خرید از فروشنده راجب جنس آن سوال کنید

شال و روسری های بهاره به شرط آنکه از جنس خوب و باشد می تواند به عنوان جنسی مرغوب که دارای الیاف تمیز و نرم می باشند شناخته شوند. شال معمولا به نسبت روسری سر تر می باشد و برای خانم هایی که به دنبال حجابی کامل هستند روسری مناسب تر است. حال آنکه همان روسری هم بسته به جنس آن میزان سر بودنش کمتر است.

اصول نگهداری از شال و روسری پلنگی پاییزه

اصول نگهداری از شال و روسری پلنگی پاییزه

روی بعضی از روسری های پلنگی اکلیل کار شده است و بعضی از آنها گل های درشت و ریز زیبایی دارند. رنگ های شاد روسری و شال های پاییزه بسیار مناسب این فصل هستند و توجه داشته باشید که رنگ های تیره مانند مشکی گرمای زیادی را به خود جذب می کند و حتی امکان از استفاده از این رنگ ها خصوصا ر در پاییز جلوگیری فرمایید.

شال هایی که ضخیم هستند و جنس آن مرغوب است را باید اتو بزنید و نگه داری و نحوه شستشوی درستی داشته باشید تا بتوانید از آن به درستی مراقبت کنید و از لحاظ طول عمر باعث می شود که بتوان آن را به مدت زیادی درست نگه داری کنید یا بعضی از شال ها و روسری های پاییزه به صورت بافتنی نازک هستند که برای فصل پاییز مناسب اند به همین دلیل است که آن ها را نمی توان اتو زد به علت این که بافت هستند اما باید شستشوی درستی داشته باشد.

صادرات بهترین شال و روسری پلنگی پاییزه

صادرات بهترین شال و روسری پلنگی پاییزه

شال صادراتی و صادرات شال و روسری پلنگی پاییزه به علت اینکه در برخی از کشور های اسلامی از آن تهیه و استفاده می شود صادرات آن نیز خیلی صورت می گیرد چون هرچه مرغوبیت عالی و خوبی داشته باشد به صورت عمده و زیاد به اکثر کشور ها توزیع می شود و صادر می شود.

توزیع کننده روسری و شال پاییزه افرادی هستند که به صورت عمده این ها را تهیه و تولید می کنند و باعث این می شود که افراد زیادی خواهان آن باشند و به اکثر شهر های کشور توزیع کنند و یا حتی آن را به کشور های دیگر صادر کنند. توزیع کنندگان می توانند این محصولات را از طریق سایت های اینترنتی به نمایش بگذارند و در اختیار مردم قرار دهند که افراد به راحتی شال پاییزه خود را سفارش و تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما