نمایندگی فروش شال و روسری پلنگی

شال و روسری از پوشاک های است که مصارف زیادی در بین خانم ها دارد و دارای تنوع بالایی می باشد که افراد در هر سلیقه ای می توانند از آن استفاده کنند. شال و روسری علاوه بر حفظ حجاب در زیبا تر شدن چهره کمک می کند کافی است رنگ و طرح شال و روسری متناسب با پوست چهره انتخاب شود، که شال و روسری پلنگی از جمله طرح هایی است که به هر چهر ای میاد. نمایندگی فروش این محصول در جنس های مختلف و حتی سایز های مختلف آن را در بازار عرضه می کند و می توان به صورت اینترنتی به این نمایندگی ها دسترسی پیدا کرد.

نمایندگی فروش شال و روسری پلنگی

طرح پلنگی از مدرن ترین طرح های شال و روسری

طرح پلنگی از مدرن ترین طرح های شال و روسری شال و روسری طرح دار به دلیل زیبایی خاصی که دارد طرفداران زیادی دارد و یکی از طرح های که مورد توجه است و هیچ وقت از مد نمی افتد طرح پلنگی می باشد.

طرح پلنگی از جمله شال و روسری شلوغ محسوب می شود و افرادی که این نوع روسری را دوست دارند گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.

طرح پلنگی دارای رنگ های متنوعی می باشد و با انواع استایل کژوال، اسپرت و ….. می توان آن را ست کرد. که با توجه به سلیقه و نوع استایلی که قصد آن را دارید می توانید اقدام به خرید کنید.

هم چنین طرح پلنگی از جدید ترین و مدرن ترین طرح هایی است من با هر لباسی می توان آن را ست کرد البته شایان ذکر است من برای ست کردن توجه به رنگ آن مورد اهمیت است.

از این طرح‌ در هر مکانی مثل مجالس و یا به صورت روز مره می توان استفاده کرد و یکی از طرح های لاکچری محسوب می شود.

این طرح که از مدرن ترین طرح ها محسوب می شود و به دلیل این که شلوغ و پر نقش و نگار است را می توان با مانتو ساده ست کرد، که استایل فوق‌العاده ای برای شما می سازد.

واردات انواع شال و روسری پلنگی

واردات انواع شال و روسری پلنگی در کشور ما علاوه براین من تولید کننده های زیادی به تولید روسری پلنگی مشغول هستند وارد کننده زیادی این محصول را وارد کشور می کنند و این به دلیل میزان زیاد تقاضای این محصول می باشد.

واردات انواع شال و روسری پلنگی سبب شده تا در بازار به طرح های زیبای پلنگی رو به رو شوید و با هر سلیقه ای به راحتی سال یا روسری مورد علاقه خود را خریداری کنید.

نمایندگی های زیادی به واردات این محصول مشغول فعالیت هستند که با قیمت مناسب به صورت عمده از کشور های دیگر به کشور ما وارد می کنند و آن را روانه بازار می کنند.

به دلیل این که وارد کننده ها این شال ها رو به صورت عمده وارد می کنند از قیمت بالایی برخوردار نیست. البته با توجه به جنس پارچه از قیمت متفاوتی برخوردار می‌ باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما