تولیدی شال حریر مجلسی با بهترین کیفیت به صورت عمده

یکی از شال های مجلسی که در بردارنده ظاهری فوق العاده زیبا و شیک بوده و به راستی که استایل مجلسی برازنده ای را نصیب هر شخص خواهد کرد، شال حریر است.

که با هر نوع لباس مجلسی به خوبی تطابق و هماهنگی یافته و احساس رضایت فردی یا اعتماد بنفس را به وجود خواهد آورد.

اکنون بزرگترین واحدهای تولید شال حریر مجلسی اقدام به تولید آن در انواع مدل های ساده و طرحدار نموده و توانسته اند هر سلیقه و نیازی را به خوبی پاسخ گویند.

بررسی بهترین نوع شال مجلسی

بین شال و روسری، شال با محبوبیت بیشتری همراه بوده و اکثر بانوان از شال برای پوشیدن روی سر استفاده می کنند و سپس به ست کردن آن با لباس خود پرداخته و البته برای هر موقعیت به طور جداگانه، شال مخصوص به آن را انتخاب می نمایند.

برای مثال شالی که مناسب برای استایل روزانه باشد، از یک نوع مشخص و شالی که برای رفتن به مجالس استفاده می گردد؛ از نوع خاص دیگر برخوردار می باشد.

اما یکی از انواع شال که بیش از همه مورد پسند خانم های جوان قرار گرفته؛ شال طرحدار است که بسته به جنس و طرح شال، می توان از آن استفاده های مختلفی را به عمل آورد؛ اما آنچه که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد، انواع طرح های استفاده شده در شال می باشد که در قسمت زیر به آنها اشاره نموده ایم:

  1. شال توپ توپی: دارای طرح های توپ توپی ریز یا درشت
  2. شال طرح لمه: دارای طرح فوق العاده زیبا و شاین
  3. شال آبرنگی: ترکیبی از رنگ های مختلف در یک شال
  4. طرح برگ انجیری: حاوی طرح درشت برگ انجیری سبز
  5. طرح مینیمال: دارای طرح چهره های عجیب و جالب توجه
  6. انتخاب اصولی شال با کیفیت تاثیر زیادی رو تیپ و استایل خانم ها و ایجاد حس اعتماد به نفس در آنان دارد. بنابراین در هنگام خرید آن باید به نکاتی توجه کرده و فقط به ظاهر آن توجه نکنید نکات مورد توجه عبارتند از:
  • بافت و نقش: اولین موضوع مورد توجه در این رابطه که می توان به آن اشاره کرد توجه به بافت و رنگ آن می باشد به علت تنوع محصولات در بازار، امکان انتخاب گزینه های بیشتر را فراهم کرده و و تنوع آنها در موقع انتخاب قدری مشتری را سردرگم می کند.
  • رنگ و طرح: برای اینکه در مراسم مختلف بتوانید از رنگ مناسب استفاده کنید و از طرح های سنتی، فانتزی و مدرن متناسب با مراسم موردنظر استفاده کنید‌ و به همین دلیل شال ها در طرح و رنگ متنوعی تولید می شوند.
  • نکات بهداشت و سلامتی: به علت تماس مستقیم شال با مو و تاثیر آن در سلامتی پوست و مو سبب می شود پارچه انتخابی از جنس های مختلف تهیه شده باشد و به همین دلیل شال هایی با متریال متنوع در بازار مشاهده می کنیم.
  • کیفیت کالا: علاوه بر زیبایی ظاهری، توجه به کیفیت شال، ضروری می باشد چرا که شالی که از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به زودی کهنه و رنگ و رو رفته می شود.
  • انتخاب متناسب با فصل: برای خرید شال در فصول مختلف از شال های خاصی بهره می گیرند شال های ضخیم تر و بزرگ تر مناسب فصل سرما و شال های نازک و کوچک تر مناسب فصول گرم می باشند.
  • قیمت: مانند هر کالای دیگری، قیمت شال نیز برای مشتری بسیار مهم می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه، شال مناسبی انتخاب و خریداری نمایید.

بررسی بهترین نوع شال مجلسی

شال مجلسی مناسب استایل کژوال

شال ها، پارچه های مستطیلی هستند که در اندازه های متنوع در بازار توزیع شال دیده می شوند و اغلب کسانی از آن استفاده می کنند که با روسری راحت نیستند و یا دوست ندارند. افرادی که تیپ اسپرت را می پسندند بهترین گزینه برای آنان استفاده از شال می باشد.

شما می توانید بر اساس یک سری از معیارها آنها را انتخاب کنید و استایل جذابی برای خود به وجود بیاورید. یکی از دسته بندی هایی که برای شال در نظر گرفته می شود بر اساس قواره می باشند.

در واقع قواره همان سایز شال می باشد. همان گونه که ذکر کردیم شال ها در اندازه های متفاوت و در کاربردهای مختلفی استفاده می شوند.

معمولا شال ها در عرض های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ سانتی متر هستند و طول ۱۸۰ سانتی متری دارند رایج ترین آنها در سایز ۷۰* ۱۸۰ می باشد اما ۸۰* ۱۸۰ و ۷۰* ۱۶۰ یا ۶۵* ۲۰۰ و یا ۱۰۰* ۲۸۰ نیز موجود می باشد.

در سال های اخیر نوع جدیدی از شال که به شال هنرمندی معروف است و سه متری می باشد در سایز ۱۰۰* ۲۸۰ سانتی متری مد شده است و برای آنهایی که به تیپ اسپرت و هنرمندی علاقه دارند مناسب می باشد.

شال مجلسی مناسب استایل کژوال

ترند شال مجلسی به چه معناست؟

در مرجع پخش شال حریر مجلسی، انواع شال طرح دار مجلسی در رنگ و طرح متنوع و بهترین کیفیت به مشتریان، عرضه می شوند.

همکاران ما این شال ها را مستقیما و با قیمت بسیار ارزان از کارخانه تحویل می گیرند و با حذف واسطه ها،آن را در تناژ بالا و با قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور عرضه می کنند.

تولیدکنندگان شال برای اینکه بتوانند بهترین ها را تولید کنند از دستگاه ها و مواد اولیه فوق العاده عالی استفاده می کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و موفقیت های چشمگیری را در این مسیر به دست آورند.

شال های تولیدی مطابق با جدیدترین متد و مدل های جدید و رنگ های مطابق با مد سال می باشند.

شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمایید و نیز می توانید برای برخورداری از مزایای اینترنتی، به راحتی از میان نمونه های قرار داده شده در سایت، مدل دلخواه را انتخاب و به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، به آدرس موردنظر شما ارسال نمایند.

ترند شال مجلسی به چه معناست؟

مرکز فروش شال حریر مجلسی

اگر بخواهیم به یکی از سبک ترین و بهترین انواع شال اشاره کنیم که در حال حاضر انتخاب های زیادی روی آن صورت گرفته؛ می توان شال حریر را نام برد که بیشتر به عنوان شال حریر مجلسی از آن بهره برده و در برگیرنده طرح و رنگ های شیک و مجلسی پسند می باشد.

این شال با وزن مناسب خود، احساس سنگینی از روی سر را برده و حسی خوشایند را جایگزین آن می سازد؛ حال شال موجود با توجه به مولفه های ظاهری و کیفی عالی خود توانسته به فروش عمده شال بالایی دست پیدا کند.

پس اگر تصمیم به سفارش شال عمده گرفته اید؛ شال حریر مرغوب را انتخاب نمایید که بی شک برترین گزینه انتخابی به شمار آمده و خبر خوب اینکه اگر همین حالا نسبت به تهیه این محصول اقدام فرمایید؛ آن وقت مشمول شرایط ویژه ای شده و به مناسب ترین قیمت شال حریر نیز دست خواهید یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما