خرید شال نخی عمده با بهترین کیفیت و ارسال به سراسر کشور

شال یکی از پرکاربرد ترین انواع لباس های زنانه به شمار می‌ رود که دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آنها با توجه به شکل ظاهری و ویژگی‌ هایی که دارند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، شال نخی شیراز یکی از بهترین و شیک ترین انواع شال ها می باشد که قیمت آن در این مرکز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و در عین حال دارای کیفیتی فوق العاده بالا است.

قیمت شال نخی

عوامل زیر در تعیین قیمت محصولات مصرفی برای بانوان نقشی اساسی دارند و به هر صورت هر کدام، هزینه ها را دچار دگرگونی های بی حد و اندازه ای می کنند؛ پس مطالعه ای داشته باشید بر روی تیتر های ذکر شده در پایین که برای شما خیلی با اهمیت می باشند.

  • کوتاهی یا بلندی انواع شال و روسری در هر مدل تولیدی
  • تناژ رنگی محصولات و نیز میزان براقیت آن ها
  • ساده یا طرح دار بودن
  • ضخامت یا کلفتی ویژه اجناس
  • نوع نخ های به کار رفته برای تولید شال ها
  • درجه کیفی ارائه شده

از این رو با خواندن مطالب موجود قطعا متوجه می شوید که هر چه استاندارد اجناس تولیدی بالاتر باشد، به همان نسبت هم، هزینه های گران تری را پیدا خواهند کرد؛ یعنی الیاف به کار رفته در تهیه محصولات با استاندارد ویژه و لطافت بی نظیر خود می توانند، حتی مخارج فروش تعیین شده را تا حد ممکن افزایش دهند.

هم چنین رنگبندی های شال هم به نوعی با کیفیت، طبیعی و بسیار عالی هستند و به همین خاطر هزینه های نهایی هرکدام، تا حدی بالا است؛ اما از طرفی اگر رنگ های به کار رفته غیر استاندارد باشند پس به همان ترتیب، مخارج فروش محصولات هم پایین می آیند.

قیمت شال نخی

شال نخی یزد

اغلب خانم ها جهت داشتن پوشش و اسلامی از شال استفاده می‌ کنند تا موهای خود را بپوشاند. استفاده از شال نخی یزد جلوه خاصی به خانم ها می بخشد و باعث زیبا تر دیده شدن آنها می گردد شال هایی که در داخل کشور ما تولید می‌ شوند به دلیل کیفیت بسیار بالا، استفاده های زیادی دارند و همواره مورد استقبال افراد زیاد هم قرار گرفته است.

اما ما در این مقاله می‌ خواهیم و فاکتور هایی که بر عوامل کیفیت شال تاثیر می‌ گذارد را ارائه دهیم.

اولین عامل را می توان جنس شال دانست، یعنی مواد اولیه‌ ای که در تولید آنها به کار می‌ رود متفاوت است که هر چه قدر مواد اولیه درجه یک و بهتر باشد نقش ۱۰۰ درصدی بر روی کیفیت محصول داشته و باعث می‌ شود که شال ایستادگی بهتری داشته باشد و بیشتر مورد پسند قرار بگیرد.

برخی از این مدل ها دور دوزی می شوند که نحوه دوخت آنها باید مقاوم باشد پار نشود و در حین شستشو کیفیت خود را حفظ نماید. رنگ و سایر موادی که در تولید این محصول به کار رفته هم جهت تعیین کیفیت باید مورد بررسی قرار قرار گیرد.

اگر رنگ ها با کیفیت و ارگانیک باشند بر اثر شستشو بور نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد و به اصطلاح پس از شستن رنگ پس نخواهد داد.

شال نخی یزد

شال نخی جدید

شال دارای تنوع زیادی در جنس و طرح و رنگ می باشد و همین موضوع باعث شده تا انتخاب شال در موقع خرید کمی سخت شود. شال دارای انواع مختلفی از جنس می باشد که در زیر اشاره مختصری به هرکدام خواهیم داشت.

  • شال نخی جدید: الیاف این نوع شال از جنس پنبه می باشد و مناسب ترین شال برای فصل بهار و تابستان به حساب می آید، چرا که به علت نخی بودن، بسیار سبک و خنک می باشد و هوا در آن آزادانه گردش خواهد داشت.
  • شال بهاره ساتن: این نوع شال براق بوده و دارای کیفیت های متفاوتی می باشد و افراد خاصی طرفدار ان می باشند، با توجه به جنس خاص شال های ساتن بیشتر برای مهمانی ها مناسب می باشد.
  • شال حریر: شال حریر دارای تنوع رنگی مختلفی بوده و از حریر با کیفیت های متفاوت تولید شده است، این نوع شال بیشتر برای فصل تابستان مناسب است و بیشتر جنبه مجلسی دارد.
  • شال تک رنگ: تک رنگ بودن و ساده بودن این شال آن را از سایر شال ها متمایز کرده و کسانی که دوستدار سادگی هستند طرفدار شال های تک رنگ می باشند.
  • شال مدرن: این نوع شال دارای انواع مختلفی از طرح ها بوده و دختران جوان جزو طرفداران این نوع شال می باشند.

شال نخی جدید

شال نخی منگوله دار

همه ما می دانیم یکی از مهم ترین الیاف، در تولید شال نخی منگوله دار، بدون شک استفاده از الیاف طبیعی است، زیرا پارچه هایی که از الیاف گیاهی تولید شده اند از همه نظر چون، خنک بودن، حساسیت زا نبودن و هم چنین سبکی و راحتی همیشه مورد بحث بوده اند. در ادامه به این پارچه ها که اغلب در تولید شال مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم:

پارچه ی پنبه ای که در اصطلاح عامیانه با عنوان پارچه نخی شناخته می شود، بیشترین کاربرد در شال می باشد، بطوری که حدود 90 درصد از تولیدات شال باکیفیت را به خود اختصاص می دهد.

این نوع پارچه اغلب به خاطر خنک بودن، سبک و طبیعی بودن و عدم سر خوردگی، بسیار مورد استقبال است، این نوع پارچه می تواند ساده و طرح دار باشد و بسته به سلیقه ی شما که از چه نوع پارچه ای برای شال خود دوست دارید، استفاده می شود.

شال از جمله پوشاکی است که از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار است.

عرضه شال توسط این فروشگاه و به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود، مشتریان این محصول می توانند با مراجعه به این مرکز فروش از جدید ترین مدل های شال و روسری دیدن فرمایند، همچنین از طریق سایت فروشگاه و یا شبکه های مجازی نیز می توانند از مدل های درج شده دیدن نموده و جهت سفارش با ما تماس بگیرند.

این مجموعه پوشاک، با فروش و صادرات انواع شال، این محصولات را به صورت آنلاین، با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت، ارائه می‌نماید.

در حال حاضر با توجه به استقبال قابل توجهی که از محصولات ارائه شده در صفحه کارخانه تولید شال، در همین وبسایت، صورت گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما