خرید عمده شال به قیمت ارزان از فروشگاه های معتبر

خرید شال عمده ارزان از فروشگاه های معتبر در داخل کشور به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می شود. خرید اینترنتی محصول به خاطر مزیت های فراوانی که دارد از جمله ارسال رایگان، تضمین کالا بعد از فروش و گارانتی های چند ماهه با استقبال رو به رو می باشد. در هر کجای کشور خرید عمده ای هر محصولی می تواند مستقیم بر روی قیمت ها تاثیر بگذارد علت آن حذف واسطه ها و دلالان برای فروش می باشد.

خرید عمده شال به قیمت ارزان از فروشگاه های معتبر

دسته بندی انواع شال باکیفیت تولید شده در ایران

دسته بندی انواع شال باکیفیت تولید شده در ایران در ایران کارخانجات مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. این کارخانجات با استفاده از الیاف مختلف از جمله نخ، کتان و ابریشم و غیره اقدام به تولید روسری می کنند. روسری های تولید شده با توجه به نوع الیاف و همچنین ضخیم و یا نازک بودن برای فصول مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال فصل تابستان روسری ها اغلب نخی و نازک می باشند و اندازه های آن ها هم بلند و یا کوتاه است.

در فصل زمستان روسری ها اغلب ضخیم می باشند و جنس آن ها هم متفاوت است و بستگی به سلیقه ی مشتری دارد. روسری هایی که در فصل زمستان تولید می شوند، اغلب پشمی و یا نخی ضخیم و کلفت می باشند. از جمله ی این کارخانجات مشهد و اصفهان می باشند که محصولی که تولید می کنند به صورت بسته بندی شده و بسیار شیک و جدید به بازار عرضه می کنند.

تمام نمونه هایی که در داخل ایران تولید می شوند، اغلب باکیفیت می باشند و اگر بخواهیم دسته بندی هم داشته باشیم محصولی که از نخ درجه یک تولید می شود و دارای بسته بندی شیک می باشد و اغلب صادراتی می باشند قیمت بیشتری دارند و کیفیت برتری را دارا می باشند این محصولات به کشورهای دیگر هم صادر می شوند.

و اما محصولاتی که ساده تر می باشند و کیفیت آن ها با این که خوب است، اما ترجیح داده می شود که برای مصرف داخلی استفاده شوند. قیمت این محصولات هم نسبت به نمونه های دیگر پایین است و مشتریان خاص خودش را دارد.

چند ویژگی بارز بهترین نوع شال موجود در بازار

چند ویژگی بارز بهترین نوع شال موجود در بازار شال های موجود در بازار متنوع می باشند و جنس آن ها هم مختلف می باشند و اما تمام تولید کنندگان سعی می کنند که محصول خود را با کیفیت تولید نموده و با قیمت پایین عرضه نمایند تا مشتریان بیشتری جذب کنند. اولین هدف این تولید کنندگان فروش بیشتر است و باید فعالیتی داشته باشند که مشتری را جذب خود کنند. این تولید کنندگان می دانند که طرح روی روسری اولین موردی است که موجب جذب مشتری می شود.

شاید بیشتر مشتریان با کیفیت و یا به قیمت کاری نداشته باشند و تنها طرح روی شال و همچنین زیبایی آن را ملاک قرار می دهند. شال هایی که بلند باشند و طرح روی آن ها زیبا باشد و به عبارتی کیفیت خوبی هم داشته باشند، مشتریان بیشماری دارند.

روسری نقش مهمی در زیبایی افراد و به خصوص خانم ها دارد و انتخاب آن برای خانم ها مشکل می باشد و اما باید تولید کنندگان به طریقی این محصول را تولید کنند که برای تمام سلیقه ها مناسب باشد. اگر کیفیت محصول خوب و عالی باشد نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از کشور هم مشتریان زیادی دارد. روسری های تولید شده در ایران به کشورهای همسایه و مسلمان منطقه از جمله عراق و سوریه و همچنین لبنان و غیره صادر می شوند.

استاندارد های موجود در افزایش صادرات شال

استاندارد های موجود در افزایش صادرات شال استاندارد مشخصی برای صادرات وجود ندارد و همان گونه که قبلا گفتیم یک شال باید استانداردها را رعایت کرده باشد یعنی این که جنس آن باکیفیت باشد و همچنین طرح روی آن زیبا و اندازه های آن هم مناسب باشد. یعنی به عبارتی شال بزرگ و شال کوچک در بازار وجود دارد که انتخاب آن بستگی به سلیقه ی مشتری دارد. تولید کنندگان برای این که تولید را بالا ببرند اقدام به استخدام طراحان باسابقه می کنند.

طرح روی شال از مواردی است که باعث جذب مشتری می شود. بسته بندی شال هم باید به گونه ای باشد که فشار و ضربه ی وارد شده به آن، موجب پایین آمدن کیفیت و همچنین پارگی نشود. کشورهای حاشیه ی خلیج فارس از جمله خریداران این محصول از ایران می باشند و محصول از طریق خشکی و هم از طریق دریا ارسال می شود.

اگر تمام مراحل اعم از تولید و بسته بندی و صادرات به خوبی انجام شود و ارز حاصل از فروش به کشور بازگردانده شود در نتیجه تولید کنندگان بیشتری اقدام به تولید و صادرات می کنند. امروزه ترانزیت کالا در گمرگات انجام می شود به این صورت که نیازی نیست محصول در گمرگ بماند تا مراحل مختلف انجام شود و محصول مستقیم از این گمرگ به آن گمرگ ارسال می شود.

عرضه مستقیم شال ارزان به شهرستان ها

عرضه مستقیم شال ارزان به شهرستان ها عرضه مستقیم شال ارزان به شهرستان ها از طریق این سایت انجام می شود. مغازه داران و فروشندگان که در شهرهای مختلف مشغول به فعالیت می باشند، می توانند سفارش خرید محصول را در این سایت ثبت نمایند تا در سریع ترین زمان برای آن ها ارسال شود. این سایت مجوز فعالیت از تولید کننده دارد و محصولی که عرضه می شود با قیمت پایین و همان قیمت کارخانه تصویب شده است.

در عرضه مستقیم دست دلالان و واسطه گران کوتاه می شود و محصول به دست مصرف کننده می رسد. در نتیجه قیمت ها کاهش می یابند. بعد از تولید این محصول در کارخانه محصول بسته بندی شده و به کمک شرکت های پخش بین مراکز استان ها توزیع می شود. پخش و توزیع هم از عواملی است که فروش را بالا می برد. مشتریانی که در شهرهای مختلف هستند باید دسترسی آسانی به این محصول داشته باشند.

روسری های تولید شده در داخل و همچنین روسری های وارداتی قشم در این سایت در معرض فروش قرار داده می شود و مشتریان اگر سوالی در مورد قیمت ها و نحوه ی فروش داشتند، می توانند به کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارد با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرند و اطلاعات به دست بیاورند. کارشناسان به سوالات آن ها پاسخ می دهند.

شال های وارداتی قیمت بیشتری نسبت به نمونه هایی دارند که در داخل ایران تولید می شوند به عبارتی هزینه ی گمرگ و هزینه ی حمل و نقل را هم باید به قیمت این شال های وارداتی اضافه کرد.

2

  1. سلام من قبلا از شما خرید کرده لودم خیلی طرحهاتون جذاب هست.

    ممنون از اینکه فروش آنلاین هم دارید و ما سهرستانیها هم میتونیم از تولیدیهای تهران خرید کنیم.
    شالهای موهر مجلسی اینجا مشتریهای خودش رو داره.
    موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما