خرید عمده شال حریر مجلسی

شال حریر مجلسی، از شال های زیبا و منحصربه فرد برای خانم ها می باشد و خانم ها آن را بیشتر در مجالس عروسی و یا جشن ها سر می کنند. این شال های ظریف و با کیفیت در مرکز فروش ما با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شود.

شما نیز می توانید برای خرید عمده شال با قیمت مقرون به صرفه تر از قیمت بازار، به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

تاثیر شال مرغوب بر شیک پوشی

شال از جمله محبوب ترین اکسسسوری ها در دنیای مد و فشن می باشد از آن علاوه بر اینکه برای حفظ حجاب استفاده می شود بلکه روی ظاهر و استایل افراد تاثیر می گذارد.

انتخاب شال مرغوب و با کیفیت و زیبا، نه تنها روی زیبایی لباس موثر است بلکه رنگ و طرح استفاده شده در شال شما می تواند روی چهره شما تاثیر بگذارد.

در زمان انتخاب آن، توجه به نکاتی ضروری است اول اینکه دو نوع طرح وجود دارد طرح ساده که تکمیل کننده استایل می باشند و رنگ های محدودی دارند که می توان با لباس ها ست کرد.

طرح های دیگری نیز هستند که در رنگ بندی های متعدد بوده و منظور از آن ست کردن رنگ با لباس ها نیست و تیپ های ساده را نیز در بر می گیرند.

استفاده از شال طرح دار و شلوغ باید با لباس ساده و یک رنگ باشد. همچنین شال های با طرح هندسی و اشکال ضلع دار را باید با لباس های ساده پوشید.

برخی از شال ها، نخی و پهن می باشند و با سر کردن این شال ها می توانید استایل جالبی به هم بزنید و دست شما در انتخاب آن، باز است. این شال ها به راحتی فرم می گیرند.

شال مجلسی نیز انواع متنوعی دارند و شما در هنگام خرید آن باید مشخص کنید برای چه مکانی از آن استفاده می کنید؟!

شما باید آن را در مکان هایی استفاده کنید که مناسب آن مکان ها باشد و همچنین بتوانید با لباس موردنظر به خوبی ست کنید.

شال لاکچری مناسب باید از ابعاد متناسبی برخوردار بوده و جنس آن نیز باید به گونه ای باشد که از سر شما سر نخورد. همچنین از زیبایی چشم نواز و رنگ و طرح بی نظیری برخوردار بوده و نظر افراد را به خود جلب کند.

تاثیر شال مرغوب بر شیک پوشی

انتخاب اصولی شال باکیفیت

انتخاب اصولی شال با کیفیت تاثیر زیادی رو تیپ و استایل خانم ها و ایجاد حس اعتماد به نفس در آنان دارد. بنابراین در هنگام خرید آن باید به نکاتی توجه کرده و فقط به ظاهر آن توجه نکنید نکات مورد توجه عبارتند از:

  • بافت و نقش: اولین موضوع مورد توجه در این رابطه که می توان به آن اشاره کرد توجه به بافت و رنگ آن می باشد به علت تنوع محصولات در بازار، امکان انتخاب گزینه های بیشتر را فراهم کرده و و تنوع آنها در موقع انتخاب قدری مشتری را سردرگم می کند.
  • رنگ و طرح: برای اینکه در مراسم مختلف بتوانید از رنگ مناسب استفاده کنید و از طرح های سنتی، فانتزی و مدرن متناسب با مراسم موردنظر استفاده کنید‌ و به همین دلیل شال ها در طرح و رنگ متنوعی تولید می شوند.
  • نکات بهداشت و سلامتی: به علت تماس مستقیم شال با مو و تاثیر آن در سلامتی پوست و مو سبب می شود پارچه انتخابی از جنس های مختلف تهیه شده باشد و به همین دلیل شال هایی با متریال متنوع در بازار مشاهده می کنیم.
  • کیفیت کالا: علاوه بر زیبایی ظاهری، توجه به کیفیت شال، ضروری می باشد چرا که شالی که از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به زودی کهنه و رنگ و رو رفته می شود.
  • انتخاب متناسب با فصل: برای خرید شال در فصول مختلف از شال های خاصی بهره می گیرند شال های ضخیم تر و بزرگ تر مناسب فصل سرما و شال های نازک و کوچک تر مناسب فصول گرم می باشند.
  • قیمت: مانند هر کالای دیگری، قیمت شال نیز برای مشتری بسیار مهم می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه، شال مناسبی انتخاب و خریداری نمایید.

انتخاب اصولی شال باکیفیت

دسته بندی شال براساس قواره

شال ها، پارچه های مستطیلی هستند که در اندازه های متنوع در بازار دیده می شوند و اغلب کسانی از آن استفاده می کنند که با روسری راحت نیستند و یا دوست ندارند. افرادی که تیپ اسپرت را می پسندند بهترین گزینه برای آنان استفاده از شال می باشد.

شما می توانید بر اساس یک سری از معیارها آنها را انتخاب کنید و استایل جذابی برای خود به وجود بیاورید.

یکی از دسته بندی هایی که برای شال در نظر گرفته می شود بر اساس قواره می باشند.

در واقع قواره همان سایز شال حریر مجلسی می باشد.

همان گونه که ذکر کردیم شال ها در اندازه های متفاوت و در کاربردهای مختلفی استفاده می شوند.

معمولا شال ها در عرض های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ سانتی متر هستند و طول ۱۸۰ سانتی متری دارند رایج ترین آنها در سایز ۷۰* ۱۸۰ می باشد اما ۸۰* ۱۸۰ و ۷۰* ۱۶۰ یا ۶۵* ۲۰۰ و یا ۱۰۰* ۲۸۰ نیز موجود می باشد.

در سال های اخیر نوع جدیدی از شال که به شال هنرمندی معروف است و سه متری می باشد در سایز ۱۰۰* ۲۸۰ سانتی متری مد شده است و برای آنهایی که به تیپ اسپرت و هنرمندی علاقه دارند مناسب می باشد.

شال حریر مجلسی

مرجع پخش شال حریر مجلسی

در مرجع پخش شال حریر مجلسی، انواع شال های مجلسی در رنگ و طرح متنوع و بهترین کیفیت به مشتریان، عرضه می شوند.

همکاران ما این شال ها را مستقیما و با قیمت بسیار ارزان از کارخانه تحویل می گیرند و با حذف واسطه ها،آن را در تناژ بالا و با قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور عرضه می کنند.

تولیدکنندگان شال برای اینکه بتوانند بهترین ها را تولید کنند از دستگاه ها و مواد اولیه فوق العاده عالی استفاده می کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و موفقیت های چشمگیری را در این مسیر به دست آورند.

شال های تولیدی مطابق با جدیدترین متد و مدل های جدید و رنگ های مطابق با مد سال می باشند.

شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمایید و نیز می توانید برای برخورداری از مزایای اینترنتی، به راحتی از میان نمونه های قرار داده شده در سایت، مدل دلخواه را انتخاب و به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، به آدرس موردنظر شما ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما