خرید عمده شال نارنجی باکیفیت به قیمت استثنایی

برای خرید عمده شال نارنجی باکیفیت به قیمت استثنایی، به سایت پانیذ اسکارف مراجعه کرده و ضمن برخورداری از نرخ مقرون به صرفه شال، از شیوه خرید راحت و آسان بهره مند شوید. تنها با چند کلیک و در داخل منزل خود، می توانید انواع شال طرح دار و ساده، شال پلنگی و شال تک رنگ را با کیفیت عالی و زیر قیمت بازار تهیه کنید.

خرید عمده شال نارنجی باکیفیت به قیمت استثنایی

آشنایی با بهترین نوع شال موجود در بازار

آشنایی با بهترین نوع شال موجود در بازار

در بازار داخلی ایران انواع مختلفی از شال وجود دارد که از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار متفاوت هستند. برای آشنایی با بهترین نوع شال موجود در بازار، می توانید از فروشگاه آنلاین پانیذ اسکارف، کمک بگیرید. به منظور آشنایی شما عزیزان با انواع شال، تعدادی از آنها مورد بررسی قرار می گیرند.

  • شال نخی: به راحتی اتو می شود و از روی سر مصرف کننده لیز نمی خورد. از این رو بسیار پرفروش و محبوب می باشد.
  • شال سوپر نخ: لطیف و سبک هستند و به دلیل خنک بودن معمولا در فصل تابستان پوشیده می شوند.
  • شال ابریشم: به دلیل قیمت بالایی که دارد، اغلب در مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شال ابریشم مام: وزن سبکی دارد و به خاطر لیز بودن، فقط در مهمانی ها استفاده می گردد.
  • شال هنرمندی: اغلب بانوان هنرمند مثل بازیگران سینما، این نوع شال را خریداری می کنند که طول زیادی داشته و معمولا تا روی کفش فرد می رسد.
  • شال حریر: سبک، نازک، راحت و خنک است،. از این رو در فصل تابستان به کار برده می شود.
  • شال مجلسی: اغلب از جنس حریر تولید می شود و روی آن تزئینات و گلدوزی های زیادی کار می گردد.
  • شال مجلسی بیشتر به رنگ سیاه با پولک های براق دیده می شود.
  • شال سنگشور: از پارچه های سنگشور تولید شده و اغلب در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.

فاکتور های مهم در انتخاب شال باکیفیت

فاکتور های مهم در انتخاب شال باکیفیت شال از اکسسوری های ضروری است که بانوان سالانه تعدادی از انواع مختلف آن را خریدارای کرده و با لباس های گوناگون خود ست می کنند. از این رو به خاطر استفاده طولانی مدت خانم ها از این پوشاک، باید در انتخاب آن دقت شود تا بعدا موجب پشیمانی فرد نگردد. فاکتور های مهم در انتخاب شال باکیفیت به شرح ذیل می باشد:

  1. راحتی شال و عدم سر خوردن آن: یکی از فاکتور های مهم در انتخاب شال باکیفیت، راحتی آن است. راحتی شال یک وضعیت مطلوب روانی را برای شخص به وجود می آورد و باعث آرامش وی می گردد. یکی از مشکلاتی که می تواند راحتی و آرامش خانم ها را مختل کند، سرخوردن شال از روی سر می باشد که این مسئله اغلب هنگام استفاده از شال های ساتن به وجود می آید.
  2. عدم تجمع بار الکتریکی در الیاف شال: تجمع بار الکتریکی باعث جرقه زدن و بهم چسبیده شده پارچه شال می گردد و مصرف کننده را از این وضعیت شاکی و کلافه می کند. جرقه زدن شال در محصولاتی دیده می شود که از الیاف پلی استر تولید شده اند. پس آن دسته از بانوانی که نسبت به این مسئله حساس هستند، باید شال را از جنس پنبه انتخاب کنند. زیرا مشکل تجمع بار در این جنس دیده نمی شود. رطوبت می تواند در بین منافذ الیاف پنبه نفوذ کند و از جرقه زدن جلوگیری کند.
  3. مقاوم بودن در برابر چروکیدگی: اگر جنس پارچه شال به گونه ای باشد که خیلی زود چروک شود، مشتری را به دردسر می اندازد چون باید مدام آن را اتو بزند. بانوان تمایل دارند که پارچه شال، تراکم مطلوبی داشته باشد تا در برابر چروک مقاومت مناسبی را دارا باشد. هنگام خرید برای اطمینان حاصل کردن از میزان چروک شدن پارچه شال، باید قسمتی از آن را با دست فشار دهید و سپس رها نمائید، اگر بعد از این کار مشاهده کردید که شال چروک شده گزینه مناسبی برای خرید نیست.
  4. گلوله نشدن و پرز دار نشدن سطح پارچه شال: به وجود آمدن پرز روی سطح شال، ظاهر آن را نامطلوب کرده و سبب می شود که فرد دیگر نتواند از آن استفاده کند. این پرزها در شال هایی که از نخ اسپان تهیه شده باشند به وجود می آید.
  5. شفافیت رنگی شال: شفاف بودن این پوشاک به جنس نخی که در تهیه آن ها بکار می رود بستگی دارد. در بازار داخلی کشور از دو نخ اسپان و فیلامنت برای تولید شال استفاده می کنند. شال هایی که از نخ اسپان تولید شده اند، پرزهای زیادی در سطح خود داشته لذا شفافیت کمتری دارند. اما شال های تولید شده با نخ فیلامنتی، ظاهری شفاف پیدا می کنند و البته از روی سر فرد، سر می خورند.

استاندارد های لازم در افزایش صادرات انواع شال نارنجی رنگ

استاندارد های لازم در افزایش صادرات انواع شال نارنجی رنگ

امروزه در کشورمان تعداد زیادی شرکت‌ های بازرگانی وجود دارد که انواع شال را در طرح های مختلف و رنگ های گوناگون، به سایر کشورها صادر می کنند. صادرات شال و روسری به کشورهای مسلمانی نظیر افغانستان، عراق و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می گیرد.

رنگ نارنجی باعث فرح انگیزی و القای حس نشاط به انسان می گردد. از این رو بانوان بسیاری علاقمند به استفاده از شال نارنجی رنگ هستند. همچنین استفاده از رنگ نارنجی باعث بخشیدن حس اعتماد به نفس شده و استفاده از آن برای خانم های خجالتی توصیه می شود. بخاطر محبوبیت رنگ نارنجی بین بانوان، شرکت های بازرگانی فعال در عرصه صادرات، انواع شال نارنجی را به کشورهای دیگر ارسال می کنند که با استقبال خوبی از جانب زنان مسلمان مواجه شده است.

شال نارنجی رنگ صادراتی، باید از پارچه های مرغوب و مناسب تولید شود تا مشکلاتی از قبیل جرقه زدن، چروک شدن، پرز دار شدن پارچه و سرخوردن از روی سر را نداشته باشند. این استانداردهای کیفی باعث فروش بیشتر محصولات در بازارهای بین المللی و ارزآوری خوبی برای کشور می گردد. البته لازم به ذکر است که توجه به نحوه بسته بندی شال نیز در میزان مشتری پسند بودن آن در بازارهای بین المللی، تاثیر غیر قابل انکاری دارد.

فروش اینترنتی شال نارنجی درجه یک در تهران

فروش اینترنتی شال نارنجی درجه یک در تهران

فروش اینترنتی شال نارنجی درجه یک در تهران، از طریق فروشگاه اینترنتی ما انجام می گردد. این رنگ برای ست کردن با لباس های مختلف بسیار مناسب است و ظاهری منحصر به فرد به استایل شما می بخشد. کسانی که تمایل دارند از تیپ های سراسر مشکی و کسل کننده رها شوند، می توانند این شال با کیفیت و خوش رنگ را با قیمتی ارزان از مجموعه ما خریداری کرده و در هر کجا که مایل باشند تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما