روسری مجلسی چفیه ای سنتی عمده

روسری مجلسی چفیه ای از انواع پوشاکی است که به دلیل نوع خاص مذهب و دین ما، استفاده از آن برای دوشیزگان و بانوان الزامی می باشد و هر بانو برای خروج از منزل باید از این پوشاک استفاده نماید.

روسری دارای انواع طرح و رنگ و با جنس های مختلف و کیفیت هایی متفاوت تولید و به بازار ارائه می شود و روسری مجلسی چفیه ای سنتی نمونه ای بسیار زیبا و پر طرفدار از انواع این محصولات می باشد که می توان این کالا را با قواره بزرگ و در انواع کیفیت و قیمت در بازارهای مختلف مشاهده نمود.

روسری مجلسی چفیه ای دارای نمونه های نخی بسیار با کیفیت و خنک و سبک است که این نوع روسری بسیار مناسب فصل گرم تابستان می باشد و البته نمونه های ابریشمی این روسری نیز در بازار موجود است که دارای رنگ بندی و سایز بندی می باشد اما از قیمتی بالاتر برخوردار است.

انواع روسری مجلسی چفیه ای دارای کیفیت عالی و با قیمت مناسب تولید و در بازارهای سراسر کشور در دسترس تمام مشتریان است.

روسری وال اسلپ

روسری مجلسی

پذیرش دین اسلام تمام بانوان را ملزم به رعایت حجاب نموده است.

بنابر این تمام بانوانی که دین اسلام را پذیرفته باشند باید هنگام خروج از منزل و یا در مجالسی که نامحرم وجود دارد حجاب خود را حفظ نمایند و این وسیله یا پوشاک دارای نمونه هایی مختلف است که روسری یکی از نمونه های پر مصرف و پر طرفداران از انواع حجاب می باشد.

برای خروج از منزل و حضور در اجتماع، برای حضور در کلاس های درس و یا برای شرکت در مجالس و محافل خاص نیاز به انواع روسری در فرم ها و مدل های متفاوت و خاص هست.

روسری مجلسی چفیه ای نمونه ای از انواع روسری است که با جنسی عالی و با کیفیت تولید می شود و با حضور در بازار می توان نمونه های بسیار زیبا و نفیس از انواع روسری های مجلسی را در قواره های کوچک و بزرگ مشاهده نمود.

معمولا بیشتر بانوان انواع روسری های مجلسی خود را از بهترین و نفیس ترین جنس ها انتخاب می کنند تا بتوانند طی مدت هایی طولانی از انواع این محصولات استفاده نمایند.

با انتخاب روسری مجلسی درجه یک می توان از این محصولات در مدتی طولانی استفاده کرد، زیرا روسری های نفیس و درجه یک دارای کیفیتی عالی می باشند و در اثر شستشو هیچ مشکلی برای روسری پیش نمی آید و روسری رنگ و کیفیت اولیه خود را حفظ می نماید.

روسری مجلسی دارای رنگ های ساده و یکرنگ و یا به صورت طرحدار و گلدار در انواع رنگ و سایز در بازار موجود می باشد و هر فرد با توجه به سلیقه خود می تواند نمونه هایی از این محصولات را انتخاب و خریداری نماید.

روسری چفیه ای

همان طور که می دانید با مراجعه به بازار و کمی جستجو می توان نمونه هایی بی شمار از انواع روسری را در بازار پیدا کرد. معمولا روسری دارای جنس های مختلف و متفاوتی است که از هر دسته از این محصولات می توان برای منظوری خاص استفاده نمود.

با فرا رسیدن فصل های گرم سال انواع روسری های نخی وارد بورس خرید و فروش می شوند، زیرا این نوع روسری بسیار سبک و خنک می باشد و می توان در هوای گرم بدون سختی از این نوع روسری استفاده کرد.

روسری چفیه ای نمونه ای عالی و زیبا از انواع روسری های نخی و بسیار خنک است که دارای قواره ای بزرگ می باشد. این نوع روسری به دلیل قواره بزرگ و خنک بودن بیشتر خاص بانوانی این که مقید به حجاب می باشند، زیرا با استفاده از این روسری می توان پوششی کامل به سر و گردن داد و حجاب را به خوبی حفظ کرد.

روسری مجلسی چفیه ای علاوه بر خنک و بزرگ بودن وزنی بسیار ناچیز و سبک دارد و می توان نمونه رنگ های مختلفی از این محصول را در بازار مشاهده نمود. پس هر بانو می تواند انواع این روسری را با رنگ های مختلف مانتو و لباس های خود ست نموده و از آن استفاده نماید.

روسری چفیه ای از بهترین نوع نخ تولید می شود و در حاشیه روسری می توان طرح ها و نقش هایی زیبا را مشاهده نمود این کالا را می توان بدون نگرانی از خراب شدن شست و با کشیدن اتو مانند ابتدا و با همان کیفیت از روسری مجدد استفاده کرد.

روسری توپ توپی

روسری سنتی

روسری سنتی نمونه ای دیگر از انواع روسری است که مناسب برای تمام دوشیزگان و بانوان است. زیرا روسری سنتی را می توان در انواع طرح و رنگ و با کارهای دستی و تزیینی بسیار زیبا در بازار مشاهده نمود.

معمولا تولید انواع روسری سنتی توسط بانوان روستایی انجام می شود زیرا در تولید این نوع روسری از کارهای دستی که خاص شهرهای مختلف کشور است استفاده می کنند.

در تولید انواع روسری سنتی از بهترین پارچه و بافت استفاده می شود و اکثر این نمونه از کارها دارای زیبایی خاصی هستند و با مراجعه به مراکزی خاص در بازار می توان نمونه هایی زیبا و جذاب از این محصولات را پیدا کرد.

روسری لمه

برای حضور در مراسمی مانند عقد و عروسی و مانند آن نیاز هست تا روسری را با لباس های دیگر ست نمود و روسری لمه نمونه ای از انواع این محصولات است که از زیبایی خاص برخوردار می باشد.

روسری لمه با استفاده از بهترین پارچه های لمه و در انواع رنگ های بسیار زیبا و جذاب تولید و به بازار عرضه می شود و می توان نمونه هایی مختلف از انواع روسری لمه را با کیفیت و قیمت های مختلف در بازار پیدا کرد.

کافی است تا شما بدانید به چه رنگ و چه سایز از این کالا نیاز دارید تا بتوانید مناسب ترین روسری را هماهنگ با رنگ پوست و لباس خود خریداری نمایید.

روسری پلیسه

همیشه برای تولید روسری از پارچه های ساده و صاف استفاده نمی شود.

گاهی می توان انواع روسری را با پارچه های کاملا چروک خورده و حتی با پارچه های پلیسه شده در بازار پیدا کرد. روسری پلیسه شده نوعی از روسری است که استفاده از آن برای بسیاری از بانوان دارای جذابیت است.

چه، کیفیت و لطافت کالا و تنوع در رنگ بندی این نمونه از روسری به بانوان کمک می کند تا از یک روسری بسیار سبک و خنک در انواع رنگ بندی استفاده نمایند. معمولا این نوع روسری نیز دارای کیفیت های مختلفی است که با انواع قیمت به بازار عرضه می شود.

لذا شما مشتریان عزیز می توانید نمونه های زیادی از انواع این محصولات را در انواع رنگ در بازار مشاهده و با قیمتی مناسب روسری پلیسه را خریداری نمایید.

روسری سنتی

روسری پلیسه منگوله دار

بسیاری از بانوان از طرفداران انواع روسری های ساده می باشند و ترجیح می دهند از جنس های مرغوب و نفیس اما ساده استفاده کنند. در مقایسه بسیاری دیگر از بانوان روسری های کار شده و تزیین شده را دوست می دارند.

تولید کنندگان تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و انواع و اقسام روسری را برای سلیقه های مختلف تولید نموده اند و یک نمونه از روسری های تزئین شده انواع روسری منگوله دار می باشد.

تولید کننده در حاشیه و در گوشه های روسری از منگوله های زیبا و همرنگ با زمینه روسری استفاده نموده و به این ترتیب زیبایی چشمگیر به محصول بخشیده است.

این نوع روسری مورد سلیقه بسیاری از بانوان است و می توان نمونه ها و جنس هایی مختلف از انواع روسری منگوله دار را در بازار مشاهده نمود.

روسری توپ توپی

همان طور که ذکر شد در کشور ما روسری دارای مصرف بسیار زیاد می باشد به همین دلیل تولید کنندگان زیادی بر تولید انواع مختلف روسری متمرکز شده اند و با حضور در بازار می توان نمونه هایی جدید و تازه از انواع پارچه و طرح را بین روسری های ارائه شده به بازار مشاهده نمود.

طرح توپ توپی یکی از انواع طرح های پر طرفدار از روسری می باشد که می توان این نوع روسری را با جنس بسیار نفیس ابریشمی و یا حتی به صورت روسری نخی در بازار مشاهده نمود. روسری توپ توپی را با زمینه های مختلف از جهت رنگ و با توپ های رنگی و متفاوت می توان در بازار پیدا کرد.

روسری چهارخونه

طرح چهار خونه یکی دیگر از طرح هایی از روسری است که در انواع جنس و رنگ و اندازه به بازار ارائه شده است و بسیاری از بانوان از طرفداران این نوع طرح شیک و زیبا هستند، زیرا به سادگی می توان این نمونه از روسری را با انواع رنگ لباس و مانتو ست نمود.

روسری چهارگوش

روسری چهارگوش ترکیبی از انواع روسری است که می‌توان این کالا را در انواع سایز های کوچک و بزرگ در بازار پیدا کرد. معمولا روسری چهار گوش را می توان در تمام رنگ ها به صورت ساده و یا با انواع طرح و گل در بازار و با قیمتی مناسب تهیه نمود.

روسری دامنی

روسری می تواند دارای مدل ها و طرح ها، اندازه و رنگ هایی متفاوت باشد زیرا تولید کنندگان باید بتوانند از طراحی های تازه و جدید استفاده کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جلب و جذب نمایند و روسری دامنی نمونه ای تازه و شیک از انواع این محصولات با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب است.

روسری ریشه دار

روسری های تزئین شده نمونه هایی از انواع روسری هستند که طرفداران خاص و ویژه خود را دارند و روسری ریشه دار نمونه ای جذاب و زیبا از انواع روسری های تزئین شده می باشد که به فراوانی می توان این نمونه از کار را در انواع رنگ و طرح و اندازه با قیمت های مختلف و متنوع در بازار پیدا کرد.

روسری سه بعدی

یکی دیگر از طرح های روسری که امروزه از طرفداران خاصی برخوردار است انواع روسری با طرح های سه بعدی است. این نوع کالا دارای طراحی های بسیار شیک در انواع رنگ می باشد و می توان قواره های کوچک یا بزرگ روسری سه بعدی را در بازار مشاهده نمود.

روسری سنتی

روسری عقد محضری

بسیاری از دوشیزگان برای عقدکنان مراسمی بسیار مختصر ترتیب می دهند و مراسم خود را به صورت خصوصی در محضر برگزار می کنند.

تولید کنندگان روسری این مراسم را نیز در نظر گرفته و انواع روسری با رنگ روشن را برای این مراسم تولید نموده اند. روسری عقد محضری از خاص ترین انواع روسری های بسیار زیبا و نفیس می باشد که به فراوانی تولید و بسته بندی شده به مشتری ارائه می شود.

روسری گلدار

روسری گلدار از نمونه هایی از روسری است که بین بانوان جوان و مسن دارای طرفداران بی شماری است. زیرا تولید کننده در طراحی و رنگ آمیزی این نوع روسری تمام رنج های سنی را در نظر گرفته و همه جنس، سایز و طرح را تولید و روانه بازار نموده است.

روسری وال اسلپ

روسری وال اسلپ در دسته روسری های خنک و بسیار سبکی است که می توان این کالا را در انواع سایز و رنگ در بازار مشاهده نمود. روسری وال از سبک ترین انواع روسری و مناسب برای فصل گرم تابستان می باشد.

روسری هد دار

نمونه ای دیگر از انواع روسری خاص بانوانی که بیشتر به حفظ حجاب خود اهمیت می دهند انواع روسری هد دار می باشد. زیرا تولید کننده روی این نوع روسری یک هد بند خاص تعبیه نموده که ابتدا باید از هد استفاده نمود و سپس روسری را سر کرد.

این نمونه از روسری نیز در تنوع تولیدی از جهت رنگ و سایز تولید شده است و می توان نمونه هایی بسیار با کیفیت از این محصول را در همه رنگ و طرح در بازار مشاهده نمود.

روسری بیبی اسکارف

بیبی اسکارف در واقع نمونه ای از انواع روسری با سایز بسیار کوچک می باشد که معمولا برای کودکان و دختر بچه ها از این نوع روسری استفاده می کنند.

اندازه کوچک و جنس عالی و لطیف این نوع روسری و طرح های زیبا و کودکانه ای که برای این نوع کالا در نظر گرفته شده است این نمونه از روسری را خاص کودکان کرده و بسیاری از کودکان از انواع رنگ های بسیار زیبا و تند و زنده این نوع روسری استفاده می کنند.

روسری زنان قاجار

روسری را می توان در دسته بندی های بی شمار و بسیار زیادی دسته بندی نمود و روسری زنان قاجار نیز دسته ای از این محصولات است که تم سنتی دارد و می توان نمونه های سفید ساده و یا طرح دار و کار شده از انواع این روسری زیبا را در بازار در فرم های مختلف و متفاوت پیدا کرد.

روسری 3 گوش بافتنی

همان طور که ذکر شد روسری پوشاکی است که برای انواع فصل ها با انواع جنس تولید و به بازار عرضه می شود و روسری 3 گوش بافتنی محصولی مناسب برای فصل پاییز و زمستان است که از لطافت در کنار گرمایی عالی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما