شال و روسری عمده تهران / لیست تامین کنندگان محصول

برای همه شال و روسری تداعی کننده ابزار حفظ حجاب است در حالی که در دنیا به عنوان یک وسیله زینتی در زنان شناخته شده است. شال و روسری عمده تهران در میان فروشندگان طرفداران زیادی دارد. شال و روسری عمده تهران با طراحی های زیبا و کیفیت های خوب در کارخانه ها تولید می شوند و به صورت عمده دراختیار مراکز فروش قرار می گیرند. این محصولات جنس ها وکیفیت هاو رنگ های متنوع زیادی دارند. شال و روسری دارای قواره های متفاوتی هستند و هر کدام از جنس های حریر، ابریشم، ساتن و نخ می باشند.

مراکز فروش بسیاری میان مردم شناخته شده است اما مجموعه پانیذپوش به عنوان بزرگترین تولیدی شال و روسری برای خرید عمده وتک فعالیت می کند. بسیاری از فروشندگان شال و روسری عمده در تهران از این مجموعه خرید کرده و با اضافه سود خود اقدام به فروش این محصول با قیمت گزاف خواهند کرد به همین علت مجموعه پانیذپوش اقدام به طراحی سایت مجموعه کرده تا خرید برای همگان آسان شود و با قیمت مناسب  از بهترین کیفیت برخوردار شوند.

تامین کننده عمده شال و روسری برند در تهران
شال و روسری عمده تهران / لیست تامین کنندگان محصول

اگر روسری یا شالی دارای؛ ظرافت، طراحی زیبا و کیفیت بالایی باشد جزء برندهای خوب به شمار می رود. تامین کننده عمده شال و روسری برند در تهران براساس همین موارد محصولات خود را تولید و روانه بازار می کند.

مصرف کنندگان طبق سلیقه خود محصول خریداری می کنند. برندهای مرغوب زیادی وجود دارد که به خاطر مرغوبت خود طرفداران زیادی دارند. شال و روسری تهران جزء برندهای با کیفیت و زیبا در ایران هستند که تامین کنندگان این محصولات را تولید و به صورت عمده به فروش می رسانند.

لیست تأمین کنندگان محصول را میتوان از طریق اینترنت و پرس و جو واز مراکز فروش جویا شد. روسری درسه نوع ساتن، حریر و ابریشم و باطراحی های متفاوت برای مراسم های مختلف تولید می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسانند.

مراکز خرید شال و روسری قواره دار ترک

مراکز خرید شال و روسری قواره دار ترکمراکز خرید شال و روسری قواره دار ترک در سراسر ایران وجود دارد. این نوع روسری به خاطر جنسی که دارد و قواره بزرگی که دارد امروزه پر طرفدار است و فروش خوبی را در بازار شال و روسری دارد.

این مراکز در کنار روسری قواره دار انواع شال و روسری را با طرح ورنگ های مختلف وشیک به فروش می رسانند. جنس ترک محصولی وارداتی است، روسری قواره دار اندازه های متفاوتی داردو از پارچه های مرغوب تولید می شود. تولید شال و روسری ایرانی نیز در تمام شهر ها انجام می شود تا در کنار محصولات وارداتی ازجنس های داخلی نیز دیدن و خریداری شود.

عمده فروشی شال و روسری های مجلسی نگین دار

عمده فروشی شال و روسری های مجلسی نگین دارفروش شال و روسری های مجلسی نگین دار در مراکز پخش امکان پذیر است.

فروشگاه ها و مراکز فروش این محصولا را به صورت عمده از تولید کنندگان خریداری می کنند وبه صورت تکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. مشتریان با دیدن این محصولات در ویترین ها طرح و رنگ دلخواه خودرا خریداری می کنند.

عمده فروشی در این محصولات به صورت جینی انجام می شود و خریدار از هر طرح یک جین را که دارای چندین رنگ است تهیه می کند و در معرض دید مشتریان می گذارد.

از نمونه این محصولات:

شال و روسری نخی

● شال و روسری ساتن

● شال و روسری حریر

● شال و روسری ابریشم

و سایر محصولات متنوع دیگر هستند.

قیمت روز انواع شال و روسری در مشهد

قیمت روز انواع شال و روسری در مشهدقیمت روز انواع شال و روسری در مشهد بر اساس جنس محصول متفاوت است. اگر جنس محصول از پارچه ترک باشد که از نظر کیفیت بسیار مرغوب است مسلما قیمت نیز بیشتر می شود.

قیمت روز این محصولات بنا به قیمت خرید مواد اولیه برای تولید متغیر است و هر چه مواد اولیه گران تر خریداری شود قیمت شال و روسری نیز به مراتب بالاتر می رود.

در مشهد به خاطر زائران زیادی که هر ساله به آنجا سفر می کنند قیمت محصولات بیشتراز مناطق دیگر است.

شرکت پخش شال و روسری ارزان قیمت

شرکت پخش شال و روسری ارزان قیمتشرکت پخش شال و روسری ارزان قیمت محصولات باکیفیت را به صورت عمده و بر حسب نیاز مراکز به دست آنها می رساند. هر کارخانه تولیدی برای خود یک شرکت پخش دارد که این شرکت ها براساس سفارش های حضوری و خریدهای غیر حضوری مشتریان محصولات رابه آنها تحویل می دهند.

گاهی شرکت ها سایت هایی راطراحی می کنند تا مشتریان بتوانند تنوع طرح ورنگ محصولات را دیده و سپس خرید غیر حضوری انجام دهند. این شرکت ها انواع مختلفی از شال و روسری را پخش می کنند از جمله:

●شال و روسری ماچو

و تعداد زیادی دیگر که هر کدام طرح، جنس، رنگ و کیفیت واندازه متفاوتی را دارند.

12

  1. با سلام و خسته نباشید ببخشید من دنبال شال ابریشم مرغوب طرح دار و یا ساده و رنگی هستم که عمده خریداری کنم ممکنه منو راهنمایی کنید که چطور می تونم مدل های شمارو به همراه قیمتهاشون ببینم. ممنون میشم

  2. سلام چطور میتونم مدلها رو ببینم؟
    قبلا ازتون زیاد خرید کردم ولی الان اینستا و تلگرام فیلتر هست و نمیتونم مدلها رو ببینم

    • سلام شما میتونید شماره ما رو ذخیره کنید و در روبیکا، ایتا، تلگرام و واتساپ پیام بدید تا عضو کانال بشید

      09128052799

  3. باسلام و احترام
    من قبلا از شما بصورت اینترنتی خرید کردم. کیفیت و سرعت ارسالتون خیلی خوب بود.
    برای خرید باتعداد بالا چطور میتونم حضوری بیام و مدلها رو از نزدیک ببینم؟
    باتشکر

    • سلام در قسمت تماس با در سایت آدرس و شماره تماسهای ما درج شده
      همه‌روزه حتی روزهای تعطیل هم میتونید برای خرید حضوری تشریف بیاورید

  4. با سلام
    من مدل‌ها رو دیدم عالی بود.
    آیا ارسال به شهرستان دارید؟
    چند روزه بدستمون میرسه؟

    • سلام بله ارسال به همه جای کشور داریم حتی روستاهای دوردست.
      با پست سه روزه میرسه و با تیپاکس یک تا دوروزه

  5. باسلام
    از طریق روبیکا و اینستا مدلها رو دیدم و خرید کردم.
    امروز به دستم رسید خدا به کارتون برکت بده خیلی کیفیت عالی بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما