عمده فروشی شال و روسری آبرنگی نخی

فروش عمده انواع بهترین وجدیدترین شال و روسری عمده فروشی آبرنگی نخی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت با رخ زیبا و رنگ بندی ملایم از جنس نخ مرغوب و سبک مناسب فصل بهار می باشد شال و روسری  آبرنگی نخی طرح خاص و ملایمی داره که ظاهر و قیافه شما رو هم ملایم نشون میده و هم با رنگ های ملایم سفید صورتی کمرنگ و کرم ست میشه. روسری طرح آبرنگی با داشتن اندازه ای بزرگتر ، مناسب لباس های یقه باز هستش که به دلیل جنس مناسب آن باعث تولید گرما نمی شود.

عمده فروشی شال و روسری آبرنگی نخی

انواع شال 3 متری با رنگ های شاد

انواع شال 3 متری با رنگ های شاد

شال و روسری با رنگ های شاد تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی تیپ و مدل  بانوان دارد و شال 3متری ساده نیز مانند شال های رنگی شاد دیگر در بالا تنه بدن مورد استفاده می گیرد و آنچه در نگاه اول بیشتر به چشم می آید هماهنگی رنگ و طرح خود شال و روسری باچهره و رنگ پوست و نوع آرایش و طرح و رنگ لباس می باشد.همچنین شال 3متری ساده با رنگ شاد موجب شیک پوشی طرف شده و باعث میشود که بیشتر بانوان برای ست و هماهنگ نمودن البسه  و کیف و کفش خود از شال و روسری هم رنگ در این جهت استفاده نمایندشال3 متری با انواع رنگ های شاد دربازار موجود می باشد. از جمله خصوصیات شال های سه متری که آن را از دیگر نوع آن متمایز می سازند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بسیار زیبا با عرض مناسب

– مناسب برای مکان های مختلف (عروسی ، مهمانی ها و ..)

– جنس شال از الیاف طبیعی با کیفیت میباشد

– دارای رنگ های شاد ومفرح

شایان ذکر است دراستفاده از شال و روسری رنگ های شاد توصیه می شود  شستشو با دست و بدون استفاده از لباسشویی و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.

سعی ما در فروش شال 3 متری ساده با رنگ های شاد که  از برترین برندهای شال و روسری  انتخاب شده اند  بر این اساس است که شال و روسری های مذکور در بالاترین کیفیت عرضه شود. در فروش کلیه شال و روسری های رضایت مشتری اساس کار ما می باشد.

خرید روسری قواره 120 به قیمت عمده فروشی

خرید روسری قواره 120 به قیمت عمده فروشی خرید روسری قواره به قیمت عمده در بازار فروش با رنگ ،طرح  و مدل های مختلف صورت می گیرد.  از پر تنوع ترین لباس زنانه، روسری 120 است. که در مراسم های بخصوص با با رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت خرید روسری  قواره 120  بسیار مناسب و منصفانه می باشد و در 20 رنگ پر طرفدار و قیمت رقابتی در کشور دارد ، هر چه  تعداد سفارش محصول به صورت انبوه و یا عمده باشد قیمت آن پایین  تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما