فروش شال و روسری پلنگی با قیمت حراجی

شال و روسری پلنگی از گذشته تاکنون مورد استفاده خانم هایی که تیپ و ظاهر برای شان بسیار مهم می باشد قرار گرفته است.این شال ها و روسری ها امروزه با تنوع رنگ و جنس های مختلفی به بازار های لوکس ارائه می شوند، تا مورد استفاده عموم مردم قرار گیرند؛روسری هایی که هر کدام جنس منحصر به فردی را داشته و به زودی دچار پوسیدگی و یا نخ کش نمی‌شود.

فروش شال و روسری پلنگی با قیمت حراجی

بهترین پارچه شال و روسری طرح پلنگی جدید

بهترین پارچه شال و روسری طرح پلنگی جدید روسری و یا شال یکی از از مهم‌ترین پوشش‌ های ایرانیان لحاظ می شود که تمامی خانم ها به آن بسیار اهمیت می‌دهند و در خرید یک روسری تمام سلیقه خود را به خرج می‌دهند تا انتخابی مناسب داشته باشند.

در این میان روسری های جدیدی هستند که هر کدام طراحی منحصر به فردی را داشته و با یک نظر می توان جذب آنها شد یکی از این روسری ها؛ روسری و شال طرح پلنگی جدید می باشد.این روسری ها از دسته محصولات پرطرفدار میان خانم ها می باشند که با انتخاب یکی از آنها استایل منحصر به فرد و البته به یاد ماندنی را برای هر فرد رقم می‌زند.

همانطور که می دانیم این نوع محصول در اندازه,رنگ و جنس های متفاوتی تولید می شود که در ادامه به بیان هر کدام به صورت جداگانه می پردازیم:

1.جنس: در انتخاب هر کالایی که با پارچه تولید می‌شود انتخاب یکی از مهمترین ارکان خرید است که باید به آن دقت نماییم. روسری های پلنگی در جنس هایی همانند نخی,ابریشم, ساتن, پارچه های ترک و غیره تولید می‌شوند که هرکدام مطابق با سلیقه مشتری به فروش می‌رسد.

2.اندازه: این روزها روسری های قواره دار بسیار رواج یافته‌اند و اکثر مردم مشاوره خرید این روسری ها هستند در مقابل وجود دارند کسانی که همچنان به خرید روسری‌هایی با ابعاد کوچک روی می آورند.همچنین اندازه شال ها نیز به صورت یک و نیم تا دو متر و یا گاهی سه متر می باشد.

3.رنگ: رنگ این محصولات نیز اغلب به صورت کرم و قهوه‌ای می‌باشد که رایج ترین رنگ آن هاست؛ اما گاهی ترکیب رنگ های روشن نیز در میان شال و روسری های پلنگی یافت می‌شود.

بازار خرید شال و روسری پلنگی در سراسر کشور

بازار خرید شال و روسری پلنگی در سراسر کشور امروزه بازار خرید شال و روسری پلنگی در سراسر کشور رونق زیادی دارد و البته می‌توان گفت بسیاری خواهان خرید این محصولات بسیار زیبا و لوکس هستند.برند های اچ پی اس,ریچموند و آناهیتا از دسته برندهای معروف هستند که باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات روسری و شال را دارا می باشند.

امروز حراج شال و روسری در بسیاری از بازارهای فروش این محصولات یافت می‌شوند که می‌توان محصولی با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب خریداری نمود؛ تنها کافی است به بازار خرید روسری مراجعه کرده تا محصول مورد نظر را در اندازه, جنس و رنگ دلخواهمان خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما