فروش عمده شال مجلسی به صورت مستقیم

یکی از پوشاک های مهم و بسیار محبوب در بین خانم ها شال است که می توان به طور قاطع گفت هر خانمی حداقل برای یک بار هم که شده از این پوشاک استفاده کرده است.‌ معمولا خانم ها در انتخاب لباسی که قرار است بپوشند حساسیت بیشتری دارند بنابراین در خرید شال هم به دلیل تنوع بالایی که این پوشاک دارد دچار شک و تردید زیادی می شوند.

خانم ها شال مناسب خود را با توجه به مکانی و موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنند انتخاب می کنند بنابراین شال های ساده را برای استفاده روزمره و شال مجلسی را برای استفاده در مجالس و مهمانی ها انتخاب می کنند که برای خرید شال مجلسی زیبا و با کیفیت بالا تولیدی سیمارو شال های مجلسی را با قیمت مناسب به صورت تک و عمده برای مشتریان عرضه می کند.

فروش عمده شال مجلسی به صورت مستقیم

راهنمای خرید شال مجلسی باکیفیت

راهنمای خرید شال مجلسی باکیفیت در هنگام خرید پوشاک های مختلف هر کسی ملاک ها و ویژگی های خاصی را در نظر دارد که با توجه به آن ها خرید خود را انجام می دهد پس هنگام خرید شال مجلسی که در انواع طرح و رنگ و مدل های هنری و زیبا عرضه می شود نیز باید به نکاتی توجه شود تا بتوان شال با کیفیت و قیمت مناسبی را خریداری کرد.

_جنس شال: شال های مجلسی اغلب داری جنس های حریر ، ابریشمی ، گیپوری و ساتن هستند که باید توجه کرد که در هنگام خرید شال مجلسی با هر کدام از این جنس ها شال از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به راحتی پاره نشود و نخ کش نشود و بعد از مدتی استفاده حالت اولیه خود را از دست ندهد.

دوخت شال : دوخت استفاده شد در شال مجلسی و نخ به کار رفته برای دوخت باید به خوبی انجام شده باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دوخت شال به راحتی باز نشود و زیبایی خود را از دست ندهد.

رنگ شال : هنگام خرید شال باید به این نکته مهم توجه کرد که شال رنگ خوبی داشته باشد و به صورتی باشد که بعد از شست و شو رنگ خود را از دست ندهد و به همان رنگ ابتدایی ثابت باقی بماند به خصوص برای شال های مجلسی مشکی که رنگ پس می دهند باید دقت بیشتری شود. همچنین در انتخاب شال باید به رنگ پوست و رنگ مو توجه کرد و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب کرد.

پلاستیکی نبودن :شال مجلسی با کیفیت از جنس خوبی برخوردار است و جنس پارچه استفاده شده در آن نباید پلاستیکی باشد زیرا که جنس پلاستیکی باعث می شود شال جلوه زیبایی نداشته باشد و به خوبی بر روی سر فیکس نشود و مدام سر بخورد.

اندازه شال : اندازه شال با توجه به سلایق مختلف متفاوت است اما باید توجه کرد که اندازه شال از حالت استاندارد خارج نشود و خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد.

عامل اصلی در تعیین قیمت شال مجلسی

عامل اصلی در تعیین قیمت شال مجلسی شال های مجلسی در طیف وسیعی از رنگ های مختلف و تنوع طرح و مدل های متفاوتی تولید می شوند که به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارند پاسخگوی سلایق مختلف همه متقاضیان هستند و با توجه به موارد مختلفی قیمت های متفاوتی نیز دارند.

اما عومل مختلفی در تعیین قیمت شال مجلسی تاثیر دارد که با توجه به عواملی مانند جنس ، طرح، رنگ ، کیفیت دوخت ، برند و ..‌‌. تعیین می شود.

یکی از مهم ترین عامل برای تعیین قیمت، جنس شال مجلسی است چرا که شال های مجلسی در جنس های مختلفی تولید می شوند که با توجه به جنس ، شال هایی که جنس بهتر و با کیفیت تری دارند دارای قیمت بالاتری نیز هستند و شال هایی که از جنس ضعیف تر و کیفیت نسبتا پایین تری تولید می شوند قیمت پایین تری دارند.

همچنین علاوه بر جنس شال، در دوخت برخی از شال های مجلسی از دوخت های دستی مانند گل دوزی ، ترمه دوزی و پولک دوزی استفاده می شود که این عوامل باعث افزایش قیمت شال مجلسی می شوند.

یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت شال مجلسی برند شال است که تولیدی سیمارو با برند های معروف مانند هیبا ، آناهیتا و ریچموند که در زیبایی و کیفیت بی نظیر هستند شال های زیبا و با کیفیتی را ارائه می دهد.

تاثیر بسته بندی در صادرات انواع شال ایرانی

تاثیر بسته بندی در صادرات انواع شال ایرانی به طور کلی در صادرات هر کالایی بسته بندی یکی از عوامل مهم و اساسی محسوب می شود که با توجه به عوامل مختلفی مثل سلیقه و فرهنگ مردم آن کشور انتخاب می شود.

تولیدی های مختلفی در سراسر ایران وجود دارند که شال های متنوعی را در انواع طرح و مدل های مختلف و رنگ های متنوع مانند سبز، آبی ، مشکی ، خردلی، سفید، صورتی ، سبز، قرمز و.‌‌..تولید می کنند که علاوه بر توزیع در سراسر کشور به کشور های دیگر که متقاضی شال های با کیفیت ایرانی هستند صادر می کنند.

تاثیر بسته بندی در صادرات انواع شال ایرانی بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث می شود که مشتریان از خرید خود راضی بوده و به خرید دوباره تشویق شوند.بنابراین برای بسته بندی شال های ایرانی نیز باید نکات زیر رعایت شود:

_ بسته بندی شال ها باید به گونه ای باشد که در حین ارسال و صادرات کالا به کشور مورد نظر دچار آسیب دیدگی مانند پارگی و سوراخ شدن نشوند

_ تبلیغات درست یکی از نکاتی است که اگر در بسته بندی های شال لحاظ شود باعث می شود که توجه مشتری را جلب کند و باعث افزایش رغبت ان ها به خرید می شود

_ نکته دیگری که در بسته بندی ها باید رعایت شود درج مشخصات دقیق از ویژگی های محتوای بسته ها، اعم از جنس و رنگ و اندازه و … است .

توزیع بی واسطه شال مجلسی زنانه در تمام نقاط کشور

توزیع بی واسطه شال مجلسی زنانه در تمام نقاط کشور شال مجلسی یکی از ملزومات هر خانمی است که با توجه به استفاده مکرر و همیشگی از این کالا و مشتریان دائم العمری که وجود دارد ، تولیدی های مختلفی در سراسر کشور تشویق شده و اقدام به تولید این پوشاک مهم می کنند.

تولیدی های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که انواع شال مجلسی را در رنگ های متنوع و طرح های مختلف مانند ساده ، راه راه ، خال خالی ، برجسته، گل ریز و ..‌‌. تولید می کنند اما این تولیدی ها به دلیل کثرت بالایی که دارند با هم در حال رقابت بوده و سعی دارند که شال های مجلسی زیبا و جدیدی را با کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان تولید کنند.

برای خرید انواع شال های مجلسی با کیفیت می توان این شال ها را بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از تولیدی های مختلف به صورت حضوری و اینترنتی و یا با تماس تلفنی و ثبت شفارش خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما