قیمت فروش شال کنفی هنرمندی پک 2 عددی

شال کنفی هنرمندی دارای طرح های زیبایی است، جنس آن آهار دارد و کمی خشک است. بسیار سبک بوده مناسب فصل بهار و تابستان میباشد و دارای ۱۵ رنگ است و به راحتی با رنگهای مختلف ست می شود. ایستادگی خوبی روی سر دارد و سر نمیخورد و برای مراقبت بیشتر، بهتر است داخل ماشین لباسشویی شسته نشود. شال کنفی دارای رنگبندی زیبا و متنوعی است و با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد و دارای طرفداران زیادی است.

قیمت فروش شال کنفی هنرمندی پک 2 عددی

مشخصات شال کنفی هنرمندی نیم متری خنک

مشخصات شال کنفی هنرمندی نیم متری خنک شال های کنفی هنرمندی دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی هستند. این شال دارای رنگ های متنوع از جمله مشکی، گلبهی، قرمز، سبز، آبی پاستیلی، مشکی، سفید، سرمه ای، زرشکی و انواع رنگ های دیگر می باشند.

از همین رو می توان آن را با لباس های متنوع و استایل های متنوعی پوشید. شال هنرمندی نیم متری، طرح های متنوعی دارد که هرکسی با توجه به سلیقه و ذائقه شخصی خود می تواند آن را انتخاب کند.

این شال از جنس نخ پنبه با کیفیت است که کیفیت محصول را بالا برده است. این محصول دارای تنوع طرحی بسیار بالا است. شال هنرمندی به صورت چروک نیز می باشد که زیبایی خاص خود را دارد.

این محصول از جنس نخ پنبه طبیعی ساخته شده که به خاطر الیاف آن که بسیار نازک و با کیفیت هستند، خنک و بهاری است و همچنین به دلیل ساختار منحصر به فرد، برای همه فصول سال مناسب است.

این شال دارای جنس کنفی است و بسیار خنک و سبک و با رنگ بندی زیادی همراه است و مطابق مد روز می باشد و در ابعاد ۲۵۰ در ۷۰ سانتی متر است.

تولیدکنندگان برتر شال کنفی هنرمندی تابستانی

تولیدکنندگان برتر شال کنفی هنرمندی تابستانی شال کنفی در کارخانه بافت الیاف طبیعی با دستگاه های بافت صنعتی و با مواد اولیه ی با کیفیت و کاملا طبیعی تولید می شود و به صورت عمده به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد.

این روز ها امکان خرید پک شال کنفی هنرمندی به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی برای مشتری فراهم می باشد که با توجه به کیفیت درجه یک و استفاده زیاد استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

شال کنفی تابستانی هم برای خانم ها به عنوان سر پوش و هم برای آقایان به عنوان شال گردن قابل استفاده می باشد، این محصول یک محصول استثنایی و با کیفیت ممتاز است که طرفداران زیادی نیز دارد.

شال کنفی هنرمندی دارای ریشه هایی در دو انتهای خودش است که این طراحی آن را زیبا تر و بی نظیر تر کرده است و با گذشت زمان با طراحی های جدید به حاشیه کار و منگوله های متنوع و یا دانتل های زیبا اضافه شده است.

تولیدکنندگان شال تابستانی کنفی با الیاف طبیعی خود یکی از محصولات پر فروش این تولیدی را در کنار کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر به فروش می رسانند و با قیمت بسیار مناسبی که دارد این موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن در بین طرفدارانش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما