لیست آخرین قیمت شال فانتزی موجود در بازار

شال به اندازه روسری در پوشش بانوان ایرانی نقش پر رنگی دارد. این محصول در سالهای اخیر در طرح و مدل های جدیدی تولید شده اند که براساس تقاضای موجود در بازار، سبب تشویق تولیدکنندگان و طراحان آنها سبب افزایش میزان تولید شده اند. شال فانتزی عموماََ با داشتن طرحی جدید مورد استفاده افراد خاص در مکانی خاص می باشد بنابراین تولیدکنندگان با درنظر گرفتن این امر توانسته اند علاوه بر رنگبندی، طرح های متنوعی را برای این محصول در نظر داشته باشند. قیمت این محصول عموماََ توسط معیارهای مختلفی معین می شود اما لیست آخرین قیمت شال موجود در بازار نشان دهنده نوسانی بودن آن به علت تغییرات نرخ ارز می باشد.

لیست آخرین قیمت شال فانتزی موجود در بازار

راهنمای انتخاب بهترین شال تولید داخلی با توجه به نیاز شما

راهنمای انتخاب بهترین شال تولید داخلی با توجه به نیاز شما شال های ایرانی در نوع ساده و طرحدار در بازار فروش به وفور مشاهده می شود. جنس آنها متناسب با طرحی که دارد از سنخیت لازم برخوردار است لذا خریداران برای انتخاب یک شال مناسب باید عواملی را در نظر بگیرد تا بتواند نهایت استفاده را از آن محصول داشته باشد.

  • جنس پارچه شال در وهله اول باید مورد توجه قرار بگیرد. شال های نخی، کرپ، ساتن، اورگانزا، پلی استر و… در بازار به فروش می رسد که عموماََ هر یک با داشتن خصوصیاتی خاص، از کیفیت ویژه ای نیز برخوردار است. جنس پارچه شال نشان می دهد محصول روی سر قابلیت سرخوردن دارد یا نه؟ یا اینکه میزان ایستایی آن روی سر به چه شکل خواهد بود؟
  • طرح شال دومین عاملی است که توجه خریداران را به خود جلب می کند. در واقع بسیاری از خریداران در نگاه اول طرح محصول را می بینند ولی با لمس و دقت بیشتر می تواند جنس آن را تشخیص داده و نسبت به نوع مصرف خود دست به انتخاب بزنند. طرح های ساده، آبرنگی، راه راه، چاپی، زردار، حاشیه دار و… از جمله طرح هایی می باشد که مورد پسند بیشتر خریداران قرار می گیرد. طرح شال مورد نظر تعیین می کند محصول را در چه مواقعی می توان مورد استفاده قرار داد.
  • رنگ شال نیز در آخرین مرحله توسط خریدار انتخاب می شود. رنگ محصول عموما سلیقه ای می باشد به عنوان مثال فرد با سر کردن شال در رنگی به خصوص متوجه می شود که این رنگ شال تناسبی با رنگ پوست وی دارد یا نه؟ رنگبندی های مناسب برای نوع دخترانه می توان به صورتی، قرمز، زرد و قهوه ای روشن اشاره کرد.

استاندارد های موجود در افزایش صادرات شال فانتزی

استاندارد های موجود در افزایش صادرات شال فانتزی صادرات شال در سالهای اخیر توسط تولیدکنندگان این محصول از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. با افزایش کیفیت و طراحی جدید برای تولید این محصول، برندهای ایرانی مورد توجه کشورهای اسلامی قرار گرفته است بدین صورت که سال به سال بر میزان سفارشات خود مبنی بر واردات انواع این محصول افزوده و بالطبع از کیفیت آن ابراز رضایت نموده اند.

عموماََ استاندارد هایی برای افزایش صادرات شال فانتزی وجود دارد که تولیدکنندگان با درنظر گرفتن آنها می توانند صادرات بیشتر و در نتیجه سودآوری عالی را داشته باشند.

  • یکی از طرح های فانتزی این محصول، چاپ شعر یا عکس هایی می باشد که نشان‌ دهنده تمدن ایرانی است. چاپ شعرهای مولانا و سعدی بر انتهای شال مورد نظر با خطی نستعلیق و رنگی متضاد با رنگ پارچه، جذابیت فراوانی را القا می کند که مورد توجه واردکنندگان قرار می گیرد.
  • طرح های فانتزی جدید با داشتن بافت یا مهره های رنگی در انتهای لنگه شال، طرحی متفاوت را دارا می باشد که علاوه بر شال، می تواند کارایی مختلفی از جمله شال گردن برای مصرف کننده داشته باشد.
  • کیفیت پارچه های موردنظر طبیعتا افزایش طول عمر مصرفی محصول را در پی دارد. عدم پرزدهی، عدم رنگ رفتگی و عدم نخ کش شدن پارچه شال حاکی از کیفیت بالای محصول می باشد. در نگاه اول شاید عوامل یادشده کاملا قابل تشخیص نباشد آما با یکبار شستشو می توان به دارا بودن نکات مزبور پی برد.

عواملی که بر قیمت شال درجه یک تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت شال درجه یک تاثیر دارد شال های موجود در بازار با برند ایرانی و ترک، با توجه به طرح و کیفیت مختلفی که دارد، از قیمت متفاوتی نیز برخوردار می باشد. خریداران با پسند کردن یک نوع محصول در فروشگاه اول و مشاهده همان طرح در فروشگاه دوم اما با قیمتی متفاوت، به طور حتم دچار تردید و سردرگمی می شوند. لذا برای تشخیص برابری کیفیت و قیمت و به طور کلی جهت اطلاع از اصل بودن محصول، باید ویژگی های یک شال خوب را دانسته و در هنگان خرید از اطلاعات مزبور استفاده کرد.

عوامل مختلفی بر قیمت شال تاثیر دارد که در ادامه به بخشی از آن خواهیم پرداخت.

  • جنس پارچه: این امر تاثیر فوق العاده ای نسبت به طرح در قیمت محصول دارد. جنس پارچه های ویسکوز، ساتن و با تراکم بالا یا به اصطلاح ریزبافت عموما از قیمت بالاتری نسبت به شال های نخی و پلی استر دارد. شناخت جنس پارچه می تواند کمک بسیاری در خرید این محصول به خریدار نماید.
  • طرح شال: طرح های جدید و به روز صرفا قیمت بیشتری را نسبت به طرح های قدیمی دارد. حتما این جمله را که “این شال مد امسال است ” از فروشنده شنیده اید. طرح های جدید به علت جذاب بودن و همچنین استفاده از تجهیزات ویژه جهت تولید گران تر می باشد.

سفارش بدون واسطه شال فانتزی درجه یک از فروشنده

سفارش بدون واسطه شال فانتزی درجه یک از فروشنده شال های فانتزی عموماََ بیشتر از مدل های ساده و تک رنگ مورد توجه خریداران قرار گرفته است. نوع گلدوزی شده و کار شده محصول، منجوق دوزی یا استفاده از یراق های جدید تزئینی، صرفا علاوه بر افزایش هزینه تولید، به جذاب شدن محصول نیز کمک وافری کرده است. از این رو میزان خرید و فروش نوع فانتزی این محصول در بازار داخلی در سالهای اخیر رونق چشمگیری داشته است.

سفارش بدون واسطه شال فانتزی درجه یک از فروشنده با قیمتی واقعی و مناسب، خواست بسیاری از خریداران عمده و خرده می باشد لذا در بازار فروش این امر امکان پذیر نیست چرا که محصول پس از خروج از شرکت تولیدی دست به دست گشته تا به فروشنده رسیده است. با این حال قیمت بازاری بیشتر از قیمت تولیدی است.

تولیدکنندگان و نمايندگی های فروش جهت امکان خرید راحت تر برای مشتریان خود در قالب عمده و خرده، فروشگاه آنلاین را راه اندازی نموده اند تا از این طریق سودآوری بسیاری را داشته باشند. در سایت مذکور تمامی طرح های موجود ارائه شده است که به راحتی توسط خریدار مشاهده و انتخاب می شود. پرداخت به صورت آنلاین صورت گرفته و محصول با پست به مکان معین شده خریدار ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما