مراکز بزرگ فروش روسری ابریشم درجه یک

بسیاری از خانم های شیک پوش چند نمونه از انواع طرح روسری ابریشم را برای ست کردن با مدل های مختلف لباس های خود خریداری می کنند زیرا این روسری ها کیفیت بالایی دارند و دوام و طول عمر زیادی نیز دارند. روسری های ابریشمی تولید شده در ایران بسیار با کیفیت و شیک می باشد و از نمونه کارهای ترک، باکیفیت تر می باشد. نمونه های موجود در مراکز فروش روسری ابریشمی بسیار متنوع می باشد، نمونه های روسری شاین و ژاکارد از نمونه ها مجلسی و پرطرفدار می باشد.

مراکز بزرگ فروش روسری ابریشم درجه یک

توضیحاتی درباره ویژگی های بارز روسری ابریشمی

توضیحاتی درباره ویژگی های بارز روسری ابریشمی این مدل روسری از پارچه ابریشمی تهیه می شود و خود پارچه ابریشمی از الیاف ابریشم مصنوعی بافته می شوند. روسری ابریشمی لطافت بیشتری نسبت به روسری های ساتن دارد و اولین راه شناخت این روسری همین ویژگی می باشد. این روسری بافت لطیف و همچنین حساسی دارد که در نگهداری از آن باید بسیار دقت کرد. این روسری مانند روسری های ساتن از رنگ و جلا فوق العاده ای برخوردار است و فرم ایده آلی برای قرارگیری روی سر دارد که این ویژگی ها سبب علاقه بسیاری از مردم برای استفاده از این روسری شده است.

استفاده از روسری های ابریشمی برای بانوانی که دارای حساسیت هستند بسیار توصیه می شود، زیرا این روسری ها با الیاف طبیعی تهیه شده اند و به همین جهت ضد حساسیت می باشند و از گرما و عرق کردن موها نیز جلوگیری می کنند. جنس این روسری ها نیز مقاوم و بادوام است و در برابر ساییدگی دوام زیادی دارند.

روسری های ابریشمی علاوه بر کیفیت بالا دارای رنگ های زیادی و طرح های متنوعی هستند که متناسب با انواع سلیقه ها طراحی شده اند تا بتوانید آن را تمام لباس ها و استایل ها ست کنید. این روسری ها بسیار نرم و سبک هستند و نسبت به روسری های ساتن کم تر از روی سر، سر می خورند و شما می توانید به راحتی با استفاده از یک طلق روسری آن را روی سر خود به زیبایی نگه دارید. روسری ابریشمی را می توانید در تمام فصل ها استفاده کنید زیرا مدل های تابستانی آن با پارچه های نازک تر و سبک تر عرضه می شود و مدل های زمستانی آن با جنس ضخیم تری عرضه می شوند.

عوامل موثر بر میزان صادرات روسری ابریشم

عوامل موثر بر میزان صادرات روسری ابریشم روسری ابریشمی جزو لاکچری ترین و شیک ترین روسری های موجود در بازار می باشد. این روسری با توجه به جنس مرغوب و تنوع طرح هایی که دارد بسیار مورد توجه بانوان شیک پوش و سخت پسند قرار می گیرد. این روسری ها با داشتن کیفیت درجه یک و عالی علاوه بر مشتریان داخلی، طرفداران زیادی نیز در کشورهای خارجی مسلمان نیز دارد. به همین دلیل بازار صادرات روسری ابریشمی بسیار رونق دارد و انواع طرح ها و رنگ های آن به کشورهای مختلف مسلمان صادر می شود.

کشور ایران تولیدکننده روسری های ابریشمی باکیفیت و درجه یک می باشد و همچنین علاوه بر کیفیت، دارای طرح های خاص و بی نظیر و منحصر به فردی هستند که برای تمام سلیقه ها مناسب می باشد به همین دلیل این روسری ها مورد توجه مردم کشورهای مختلف قرار گرفته است. برای صادرات این محصول باید توجه کرد که طرح های آن متناسب با سلیقه و فرهنگ آن کشور باشد و همچنین برای این محصول، اکثرا کشورهای مسلمان مایل به خرید می باشند. بنابراین برای دنبال بودن بازار خرید در کشورهای خارجی بهتر است به دنبال کشورهایی بود که جمعیت مسلمان آن بیشتر می باشد.

راهنمای خرید بهتر روسری با توجه به نیاز شما

راهنمای خرید بهتر روسری با توجه  به نیاز شما فرقی نمی کند که شما می خواهید شال بخرید یا روسری، به هر حال این قانون وجود دارد که پارچه های طرح دار و گلدار صورت شما را پرتر و چاق تر نشان می دهد و پارچه های ساده و تک رنگ صورت را لاغر تر نشان می دهد. برای انتخاب رنگ روسری قبل از همه چیز به رنگ پوست خود توجه کنید و رنگ روسری ای انتخاب کنید که با رنگ پوست چهره شما تناسب دارد به طور نمونه برای رنگ های پوست سبزه یا برنزه هرگز از رنگ های تیره مثل قهوه ای، یشمی، زرشکی و غیره برای روسری انتخاب نکنید و اگر رنگ پوست روشنی دارید دستتان برای انتخاب رنگ روسری باز است و می توانید تقریبا همه رنگ ها را برای روسری انتخاب کنید.

همچنین رنگ چشم ها نیز برای انتخاب رنگ روسری نیز تاثیر دارد مثلا کسانی که چشم سبز دارند روسری های با تناژ رنگ صورتی و بنفش برای آن ها مناسب است یا کسانی که رنگ چشم آن ها آبی است رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی برای آن ها انتخاب خوبی است. چشم قهوه ای ها برای انتخاب رنگ روسری دستشان بازتر است زیرا می توانند هر رنگی را انتخاب کنند به جزء سفید، سیاه و قهوه ای.

هنگام خرید روسری علاوه بر انتخاب طرح باید جنس آن نیز توجه کرد. جنسی را که برای روسری انتخاب می کنید باید مقاوم و با دوام باشد و در برابر ساییدگی به راحتی نخ کش و خراب نشود، علاوه بر آن جنس انتخاب شده باید طوری باشد که نیازی به مرتب کردن مداوم روسری نباشد و خوش ایست باشد و از روی سر، سر نخورد. سایز و قواره روسری هم بسیار مهم است که باید متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب شود. ابعاد استاندارد روسری 90×90 سانتی متر می باشد که اگر شما از دسته بانوانی هستید که روسری خود را مدل دار می بندید روسری های با سایز 100×110 برای شما مناسب تر می باشد.

قیمت انواع روسری ابریشمی باکیفیت صادراتی

قیمت انواع روسری ابریشمی باکیفیت صادراتی روسری ابریشمی از دسته روسری های موجود در بازار است که به دلیل جذابیت و زیبایی و تنوع زیادی که دارد مورد توجه عموم مردم می باشد و استقبال زیادی از این روسری انجام می گیرد. این روسری ها معمولا برای مجالس و ضیافت ها استفاده می شود و بسیار سبک و راحت و شیک می باشند و ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که در عین براق بودن و درخشنده بودن روی سر، سر نمی خورد.

با توجه به باکیفیت بودن این روسری قیمت آن نسبت به سایر روسری ها بالاتر می باشد. همچنین قیمت روسری ابریشمی نسبت به انواع مختلف و درجه بندی کیفیت آن متفاوت می باشد مثلا نمونه های شاین آن قیمت بالاتری دارد. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید این محصول باکیفیت و بی نظیر، آن را از مراکز فروش بزرگ معتبر با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما