مراکز عرضه شال و روسری مشکی حاشیه دار

بازار پوشاک یکی از بازارهای پر رونق با کالاهای متنوع و گوناگون به شمار می آید. علاوه بر انواع لباس در دسته های شلوار، بلوز و … جنسیت، سن، فصل سال، محل استفاده لباس برای استفاده خانگی، رسمی، مهمانی و… از دسته بندی های مهم لباس محسوب میشوند. روسری و شال از نظر جنسیت مختص بانوان بوده که در این دسته، خرید شال و روسری مشکی حاشیه دار به دلایل مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

مراکز عرضه شال و روسری مشکی حاشیه دار

بررسی مشخصات شال و روسری مشکی حاشیه دار

بررسی مشخصات شال و روسری مشکی حاشیه دار پوشاکی که برای پوشش صورت و موها مورد استفاده بانوان قرار میگیرند تنوع زیادی دارند، مقنعه رسمی ترین پوشش و شال و روسری متداول ترین آنها است اما این تنوع به ساختار و طراحی این 3نوع پوشش محدود نمیشود و از انواع هدبند، کلاه، تل و… نیز میتوان برای پوشاندن سر و موها استفاده نمود.

این دسته از پوشاک به دلیل ایجاد هارمونی و هماهنگی با اجزا صورت و رنگ موهای سر در زیبایی بانوان تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر البسه دارند، به همین دلیل اغلب بانوان رغبت بیشتری به خرید شال و روسری جدید از خود نشان میدهند. از طرفی دیگر اگر احساس می کنید نیاز به تغییر ست لباس خود دارید، شال و روسری جزء لباس هایی است که به راحتی و با تغییر فقط همین آیتم در لباس ها، میشود یک ست لباس متفاوت و متنوع ایجاد کرد.

در ترکیب لباس های مختلف با یکدیگر و هماهنگی رنگ و بافت شان، شال و روسری و پوشاک این دسته نقطه کانونی توجه و عنصری مهم برای ایجاد یک ست زیبا هستند. بیشتر بانوان ترجیح میدهند از لباس های ساده همراه با یک شال یا روسری طرحدار برای ایجاد یک ترکیب لباس مناسب استفاده کنند و برای تنوع در ست با تغییر روسری و یکی دیگر از اجزا ست، پوشش متفاوتی داشته باشند. برای ترکیب یک ست مناسب و زیبا، ساده ترین روش استفاده از شال و کیف یا شال و کفش هماهنگ همراه با سایر لباس ها است.

علاوه بر طرح و نقش پارچه و نوع طراحی البسه، رنگ لباس ها از عوامل مهم برای داشتن تیپ و استایل شیک و مناسب بانوان باسلیقه است. یک ترکیب ناهمخوان از رنگ های نامناسب بهترین لباس ها و گران ترین آنها را نیز نامناسب جلوه میدهد. برای جلوگیری از این امر، داشتن دانش رنگ شناسی اندک یا جستجو برای یافتن ترکیب های رنگی موزون میتواند کمک کننده باشد.

برخی نیز به دلیل نداشتن اطلاعات اولیه و شاید نیافتن ترکیب بندی رنگ مناسب ترجیح میدهند از رنگ های خنثی و پایه مثل کرم، طوسی، سفید و سیاه و… برای ترکیب لباس هایشان با یکدیگر استفاده نمایند.

داشتن لباس هایی با رنگ خنثی برای راحتی در هماهنگ کردن رنگ لباس ها یکی از آیتم های ضروری برای کمد همه بانوان است زیرا همه ما تجربه داشته ایم زمان های متعددی پیش آمده که برای داشتن یک ست لباس مناسب مهمانی، وقت برای خرید لباس با رنگ و طرح مورد نظرمان را نداشتیم یا لباس مناسبی پیدا نکرده ایم. به همین منظور استفاده از شال و روسری مشکی یک روش ساده برای ساخت یک ترکیب متناسب البسه محسوب میشود.

شال مشکی به دلیل کاربردهای فراوان جزء لباس های ضروری برای خانم ها محسوب میگردد. جدا از اینکه به راحتی با اکثر لباس های دیگر ست میشود، تقریبا در تمامی دسته لباس های مجلسی، رسمی، اسپرت، روزمره و… جای میگیرد.

رنگ مشکی جزء رنگ های مهم برای برخی مراسمات مثل مراسمات ختم، سالگردها و مناسبات مذهبی مثل دهه محرم، شهادت ها و … است که نمیشود رنگ دیگری را جایگزین رنگ مشکی نمود. پخش کننده شال و روسری ها اغلب در این ایام به دلیل تقاضای زیاد خریداران سعی بر ارائه انواع شال و روسری مشکی مینمایند. از همین رو شال و روسری مشکی موارد استفاده اجتناب ناپذیری دارد و جزء البسه پرفروش محسوب میشود.

راهنمای خرید شال و روسری مشکی حاشیه دار

راهنمای خرید شال و روسری مشکی حاشیه دار شاید خرید یک شال یا روسری مشکی ساده به نظر برسد و فکر کنید انتخاب های گوناگونی پیش روی شما قرار ندارد اما باید خاطر نشان کرد با کمی جستجو و دقت در جزییات این دسته از لباس ها، موارد متنوعی را برای انتخاب خواهید یافت.

جنس پارچه در خرید شال و روسری از موارد حایز اهمیت است. بسته به اینکه برای فصول سرد یا گرم سال از شال و روسری مشکی ممکن است استفاده کنید بهتر است به دنبال پارچه های ضخیم یا نازک بگردید.

در دسته پارچه های ضخیم، پارچه های مخمل طرحدار، پارچه های معروف به تدی، پارچه های دارای باف های مختلف در سایزهای درشت، ریز و … با جزییات مختلف انتخاب های متنوعی را برایتان رقم میزنند، پارچه های نازک با انواع طرح های تک رنگ مشکی یا چند رنگ حک شده روی پارچه همراه با سایر جزییات نیز در انواع مختلف برای خرید وجود دارند.

یکی از آیتم های طراحی برای تولید شال و روسری مشکی، اضافه کردن جزییاتی مثل پارچه هایی با جنس متفاوت به عنوان حاشیه یا استفاده از نوار و… است. این حاشیه ها در رنگ ها و طرح های متنوع تولید میشوند و به دلیل تضاد رنگی با زمینه مشکی شال یا روسری زیبایی منحصر بفردی ایجاد میکنند. ست کردن شال و روسری حاشیه دار با انواع لباس ها بسیار راحت تر و دلنشین تر است.

این حاشیه ها میتوانند پارچه های ساتن یا نخی و… در رنگ های متفاوت یا به صورت تک رنگ مشکی باشند یا پارچه های گیپور کار شده و یا پارچه های پولک دار و منجوق دوزی شده در مدل های مختلف باشند. پارچه های حاشیه گاهی به طول پارچه اصلی به صورت نواری و گاهی به دو طرف انتهایی پارچه اصلی به صورت عرضی اضافه میشوند و مدل های متنوعی را ایجاد میکنند. در برخی مدل ها نیز چند طرح پارچه با رنگ های موزون در یک شال قرار میگیرند.

شما می توانید با در نظر گرفتن نوع استفاده تان از شال و روسری در مراسمات رسمی، روزمره و … مدل های متنوعی را برای خرید پیدا کنید. در خرید روسری و شال مشکی با حاشیه رنگی بهتر است به لباس های دیگرتان برای داشتن یک ست مناسب توجه بیشتری نمایید.

معرفی بهترین شال و روسری مشکی حاشیه دار

معرفی بهترین شال و روسری مشکی حاشیه دار مجموعه پانیز پوش با شناخت بازار و سلیقه بانوان ایرانی اقدام به طراحی و تولید انواع شال و روسری مشکی در مدل های ساده، حاشیه دار، تک رنگ و همچنین با تنوع رنگی نموده است که میتواند نگاه شما به انتخاب شال و روسری مشکی را وسعت ببخشد. شما میتوانید انواع طرح و رنگ را برای خرید بهترین شال زیبا در این مجموعه تولیدی پیدا نمایید.

مدل های این مجموعه تنوع بیشتری نسبت به بازار دارند و طرح های تولیدی منحصر به این شرکت بوده و نمونه مشابه کمی در بازار دارند. طرح های گل دار، طرح های هندسی، بافت های ایجاد شده در شال، طرح پلنگی، طرح خال دار و … برخی از این طراحی ها در انواع رنگ ها و هارمونی ها است که به شما امکان میدهد بسته به نیاز خود بتوانید بهترین تیپ و استایل را داشته باشید.

توزیع کننده شال و روسری مشکی حاشیه دار

توزیع کننده شال و روسری مشکی حاشیه دار شما هم اکنون می توانید برای تهیه شال و روسری مشکی حاشیه دار به صورت تک و عمده به سایت مجموعه پانیزپوش مراجعه کنید. برای راحتی بیشتر شما مشتریان عزیز مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی مختلفی اعم از تماس تلفنی و پشتیبانی در اینستاگرام و واتساپ مجموعه آماده کمک به شما برای خریدی راحت و مطمئن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما