مرکز پخش شال و روسری کرپ حریر پلیسه

شال و روسری حریر کرپ هم مانند سایر جنس های روسری در کارخانه تولید روسری حریر در ایران تولید می‌شوند. بعد از انتقال به مراکز فروش در دسترس مشتری ها قرار می‌گیرد.

 

مرکز پخش شال و روسری کرپ حریر پلیسه

روسری کرپ حریر چه مشخصه ای دارد؟

شال و روسري کرپ حرير پارچه اي لطيف، خنك، سبك، نازك و لخت است. بدليل نازك بودن پارچه، حجاب ندارد. این روسری ها نسبت به تنوع رنگ و مدل و نوع نخی مصرفی آن، قیمتش گران تر است. همچنین نسبت به روسری یا شال های نخی بیشتر روی سر، سر میخورد. این روسری ها، بافت کرپ را دارا می‌باشد، مشکل اتو کشیدن و نخ کش شدن پارچه در سایر روسری ها در این مدل پارچه برطرف شده است.

 

پارچه کرپ حریر چگونه پارچه است؟

پارچه کرپ حریر یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است. از این پارچه برای دوخت انواع لباس نظیر لباس های مردانه، زنانه و بچگانه استفاده کنیم. این پارچه بافت بسیار ظریف و البته با دوام و باکیفیت است. ظرافت این پارچه باعث شده است که بتوان در دوخت انواع لباس مجلسی، کت شلوار و مانتو از این پارچه استفاده کرد.

 

پارچه کرپ حریر بسیار سبک و مناسب برای فصول تابستان و بهار است. در رنگبندی بسیار تنوع دارد و همچنین دارای کیفیت بسیار بالا می‌باشد. گرماژ این کرپ حریر ۱۵۰ تا ۱۹۰ است. برخی از رنگبندی این پارچه بصورت زیر است:

سرخابی – زرد – قرمز – کاربنی – یشمی – مشکی – زرشکی – سرمه ای و ….

 

پارچه کرپ حریر یکی از انواع پارچه های کرپ می‌باشد که از پارچه کرپ مازراتی ظریف و نازک تر است. لباس هایی که به پارچه ای نیاز دارد که جنسش لخت باشد، باید از پارچه کرپ حریر استفاده کند.

 

شال و روسری حریر پلیسه، همانطور که از نامش پیداست از جنس حریر می‌باشد. پارچه های پلیسه در انواع مدل های طرح دار و ساده وجود دارند. دیگر نیاز نیست برای پلیسه کردن پارچه جهت دوخت لباس ها به اتوشویی مراجعه کنید و دردسرهای خاصی را متحمل شوید بلکه می‌توانید پارچه پلیسه آماده با پلیسه های مرتب بخرید و لباس زیبایی که در نظر دارید را بدوزید.

 

روسری کرپ حریر چه مشخصه ای دارد؟

 

مرکز خرید شال حریر مشکی

در سطح شهر ها و مناطق مختلف کشور، فروشگاه های روسری زیادی وجود دارند که همه آن ها انواع و اقسام روسری را با مدل ها و کیفیت های گوناگون در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. افراد براساس بودجه ای که در اختیار دارند یکی از آن ها را خریداری می‌نمایند.

 

قيمت تك فروشي شال و روسري ها در بازار بسيار تفاوت دارد و این تفاوت به كيفيت، محل فروشگاه شال و روسري و … بستگی دارد. اگر به صورت سری یا عمده خرید کنید، قیمت آن مقرون به صرفه تر است و در تک فروشی ها مسلما با قیمت های بیشتری مواجعه می‌شوید.

 

 

مرکز خرید شال حریر مشکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما