پخش مستقیم شال و روسری در بازار رشت

شال و روسری رشت یکی از پرطرفدارترین شال ها در میان مردم است. همان طور که می دانید یکی از معروف ترین شال ها شال رشت می باشد. این محصول دارای طرح های زیادی است و هم چنین لازم به دانستن اندازه آن نیست. پخش این کالا در کشور ما هم به صورت عمده و هم به شکل خرده انجام می گیرد. پخش کنندگان باید بدانند که هر چقدر این محصول را با کیفیت تر عرضه کنند سود زیادی را کسب می کنند.

پخش مستقیم شال و روسری در بازار رشت

مدل های متنوع شال و روسری محلی

مدل های متنوع شال و روسری محلی هنگامی که می خواهیم درباره شال و روسری محلی حرف بزنیم می خواهیم بگوییم که این محصول دارای نشانه هایی از یک ملت می باشد. مانند: هنر و یا فرهنگ که بر روی روسری ها دیده شود. همان گونه که می دانید تهیه شال و یا روسری یکی از سرگرمی ها جذاب برای بانوان می باشد. امروزه در بازار کشور همه نوع شال و روسری در اندازه های مختلف و هم چنین در رنگبندی ها موجود می باشد.

امروزه روسری های محلی از جمله روسری هایی می باشد که همه از آن استفاده می کنند و طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید به این علت باشد که وجود تنوع و رنگ این مدل از روسری ها بسیار زیاد می باشد و همین امر باعث جذابیت آن شده است. در روسری و شال های محلی از رنگ های شادی استفاده شده است و کسانی که روحیه شادی دارند آن را مناسب خود می دانند.

هم چنین بخاطر جنس ضخیمی که دارند برای زمستان مناسب هستند. نوع دیگری از شال های محلی هستند که در آن ها از نقوش کاشی در طرح های آن استفاده شده است. بهتر است به هنگام استفاده از آن چون که دارای قواره بزرگ می باشد برای شیک تر دیده شدن آن را به شکل یک طرفه به شانه خود بیندارید تا هم شیک تر باشد و هم طرح های آن به خوبی دیده شود. روسری محلی رشت یکی دیگر از روسری هایی است که طرفداران زیادی دارد.

نوع دیگری از روسری ها هستند که متعلق به نقاط دیگر کشورمان هستند ویژگی آن این است که ادر تهیه آن از پارچه ابریشم استفاده شده است. و هم چنین دارای طرح های خاص و منحصر به فردی است که نظر هر بیننده ای را جذب خود می کند. در این روسری از طرح هایی مانند: پوست انار، زرد چوبه و.. استفاده شده است.

قیمت خرید شال و روسری درجه یک رشت

قیمت خرید شال و روسری درجه یک رشت قیمت خرید شال به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت خاصی بر روی آن گذاشت اما می توان گفت که روسری درجه یک رشت نسبت به سایر روسری ها گران تر است. هم چنین قیمت خرید ابن روسری به هنگام مناسبت ها مانند: روز مادر بیشتر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما